Legge planer

 

Er du en som legger planer?

 

Du har sikkert fått med deg at jeg er en som gjør det.   De siste ukene har stort sett planen min vært fylt opp med tanker om flytting, pakking, selge ting m.m.

Og jeg merker at jeg er sliten av det nå. Heldigvis nærmer det seg slutten og vi kan snart flytte

 

Men jeg legger ofte planer for andre ting.  Stort sett når jeg våkner om morgenen, har jeg en plan.

En plan for denne dagen.  Hva skjer i dag, hva må jeg, skal jeg gjøre….

 

Også har det blitt sånn at det er kroppen som også bestemmer litt hvordan dagen blir, for det vet jeg jo ikke før jeg våkner.  Kan ligge våken i flere timer om nattan og planlegge, så kommer morgenen, og jeg må bare gjøre en liten del av det jeg har tenkt.

 

Det går allikevel veldig bra.  Og noen ganger er det som sitatet sier: jeg vet ikke helt hvor jeg har lagt planene jeg hadde.  😉😀

Har du planer for dagen i dag?

 

 

 

14 kommentarer
    1. God mårra 😊 Skjønner godt at du er sliten etter alt du har styra med ganske lenge, nå ❤️
      Vel, planer legger jeg alltids når jeg ligger i senga og venter på søvnen…men svært sjeldent blir det noe av de, dersom det ikke gjelder avtaler med andre. Er en sånn “en dag om gangen” person jeg..og ofte dukker det opp noe helt annet enn det jeg hadde planlagt, hehe 😉
      Ha ei riktig flottersfin dag ❤️ Klemmerz

      1. Tusen takk for det. Godt å ikke måtte legge planer hver dag. ☺ Har litt sånn løselig planer, og noen måting, men mindre enn før 🙂 Ha en fin dag du også. Klem ❤

    2. Legger sjelden skriftlige planer ..så da slipper jeg å glemme hvor jeg har lagt dem..hehe.. Før jeg blei syk var jo dagene stort sett fyllt opp fra morgen til kveld..og vi bestillte jo alltid ferier i god tid… Nå skjer det meste “på sparket”..men har jo ofte en tanke om ting jeg skal gjøre i løpet av en dag..noen ganger blir det gjennomført..men ofte blir det “forkastet”pga formen.. I dag er planen å blogge litt … Klem <3

      1. Ja, sånn blir det, at man må forkaste enkelte planer, men det er greit å ha litt planer også. Store eller små, har ingenting å si 🙂 Ting forandrer seg når man blir syk, det har jeg fått merket også. Da er det viktig at vi, slik som du med modellfotografering, kan ha det gøy likevel. 🙂 Klem <3

    3. Ja, jeg liker å ha en plan for dagen. Ofte gjøre jeg som deg, og ligger der i morgenen og tenker. Men jeg skriver også lister, for å få orden i hodet liksom. Har jeg skrevet ned en plan, så trenger jeg ikke gå rundt å huske på alt. Men noen ganger forsvinner lappen, da er det jammen godt at hodet husker det meste også. Klemsiklem:)

      1. Hehe, ja, bare det er skrevet med,så husker vi det som regel.
        Det hender ofte jeg skriver ned planer og ting jeg måå gjøre, og det hender jeg glemmer del likevel, for jeg må jo huske å se på lista 😄 Klem ❤

    4. Hahaha…. der er vi helt like – jeg har ALLTID planene klare! Jeg er nok litt ekstrem, for jeg har lister – og huskelister på mobilen – og har jeg først bestemt meg for noe, så må det gjøres…..! Syns det er lettere å få gjort alt jeg skal når jeg har planer…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg