Koselig familietreff på Egon

Har du vært innom meg de siste dagene, så har du helt sikkert fått med deg at vi var i Trondheim

Vi traff jo flere på turen, både en kollega av Olav, Kari,  og i tillegg spiste vi middag på Egon med yngste dattra til Olav med familie på torsdagen.

En begivenhetsrik dag med andre ord. 😀

Da jeg kom tilbake på hotellet etter de koselige timene med Kari, slappet jeg av på senga, og tror jeg sovnet litt innimellom også.  Trengtes en hvil, før vi gikk til City syd og Egon igjen kl 18.

Vi hadde avtalt å møte familien 18:30, og der kom de blide og glade. Tian og Sophie hadde gledet seg, og vi fikk gode klemmer av både dem og de voksne 😉

 

 

Alle fikk bestille det de hadde lyst på, og jeg tror vi ble gode og mette hele gjengen.

Ungene sprang til og fra, til lekeplassen på Egon, og til juletreet.

 

Der spilte og sang noen ungdommer julesanger, og det passet jo perfekt denne kvelden 😀

Små barnemager orker alltid dessert, så bestemor ble med så de gikk kjøpt is og milkshake 🙂

En veldig koselig kveld, og vi ble enige om at vi må prøve å få til en fast tradisjon før jul med dette.  Før har de kommet hjem til oss, men nå får vi ta turen til byen og dem i stedet.

Vi ser dem uansett i jula når de kommer på hytta da ☺️

Mamma Inger Lise, og pappa Tom Christian må være med også ☺️

11 kommentarer
    1. Så koselig med familietreff, som er like fin ute på byen som hjemme. Høres ut som en fin plan å lage en tradisjon ut av det. Jeg har ikke vært på besøk i blogg nabolaget på noen dager, så jeg hadde ikke fått med meg turen til Trondheim. Ønsker deg en fin adventssøndag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det.
        Veldig koselig med familietreff, og mindre jobb å ta der på restaurant 😄
        Ikke enkelt å få med seg alt her på blogg. Det skjer mye både der og her ☺️
        God adventssøndag 🥰

    2. Koselig å høre at det ble et vellykket familietreff på Egon! 🥰 Den duppen før dere dro dit, var nok lur 😉
      Takk for et dusin linkinger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg