Kort innpå

Her skjer det så mye nå, at det blir hverken tid eller ork til lange innlegg.

Flytting både inn og ut her på Flatåsen, og det tar på gitt 🙄

Nye eieren var her to ganger med flyttelass på søndag,  og innimellom der kom et par og henta senga de har kjøpt.

Så nå sitter vi i sofaen til ny eier, og sover i senga deres. De er snille, og vi er snille, så hun slipper mellomlagring, så da blir det vinn, vinn 😁😀

Var helt utslitt når kvelden kom jeg.

Ettersom vår sofa ikke blir hentet før i morra, kan vi holde god avstand i disse pandemitider 😄

Får vondt i hodet så fort jeg gjør noe også  så det blir litt slitsomt.

Men snart er vi ferdige ☺️

Gikk en liten tur i dag for å handle litt, og da nøt jeg sol og snø med det samme.

Så du får igjen bli med meg på en liten tur 😀

Det er høye brøytekanter ved gangstien

 

Bustete, men blid ☺️ Det er jo sol  😀🌞

 

Det blir stier uansett hvor mye snø det er 🙂

Fint i tunet også ☺️

17 kommentarer
    1. Dere får tenke at snart er dere i “paradiset”…Men høres slitsomt ut altså…
      Men alt går jo på et vis, men ta det pent og bruk kreftene dine riktig 🥰 klem…

      1. Ja, vi tenker veldig på det kan du tro…og nå er det ikke lenge igjen. Og ikke altfor mye å gjøre. Snart vasket ferdig alle skuffer og skap. Bare bad og toalett og gulv igjen 😀 Ikke bare enkelt å bruke kreftene riktig, men det blir pc og blogg som justeres ned. Men det er jo artig 😁☺️

    2. Skjønner dere er slitne. Dere kommer til å være som to utvaskende kluter innen dere er ferdig. Så kommer flytting for godt, og VÅR!!!! Ro og fred blir det når dere er på rett plass. Bare å glede seg til fortsettelsen. Dere er noen tøffinger. 🙂 Klemsiklem.)

    3. Klart det er slitsomt – godt dere snart er ferdige! Jammen har dere mye snø – blir deilig å flytte ut til kysten, det er vel mindre snø der! God klem <3

    4. Jeg har bare flyttet en gang, som barn, så jeg har nok ikke så mye erfaring. At det tar på har jeg dog ingen problemer med å forstå 😉 Ikke lenge nå til at dere er på plass i drømmehuset for godt 🥰

      1. Å, da har du sluppet unna mye styr 😀 Jeg har flyttet utallige ganger, både selv og når jeg bodde med foreldrene mine. At mora mi orket alt, det forstår jeg ikke 😳❤ Snart kan vi roe ned ja, det sjal bli godt 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg