Jeg gikk en tur…

Ikke på stien,  men i går gikk jeg en tur til “søpla” som vi kaller det.

Eller for å si det på en bedre måte:

Til kommunekaia ☺️

De 3 siste dagene har kroppen plutselig føltes så mye bedre, og i går kjente jeg at for første gang på lenge, ville kroppen orke å gå en tur.

Den er bare på 1,5 km ca, men den har vært for lang lenge nå.

Det var så godt å gå denne turen. Helt alene, og bare nyte at beina flyttet seg, og det var ikke tungt heller.

Pusten normal til og med. Sååå deilig!

Jeg gikk først nedom sjøen og ga måkene litt mat 😀

 

Det var sol og fint vær 🌞

 

Huset på Magerøya i treramme

Vi satt litt ute og nøt sola og litt varme etter en kald morgen. Det var nede i 5° midt på nattan, så det er fine sommernetter gitt 😁

Jeg plukket stikkelsbær etter turen,  men lurte på hvorfor det var så lite…helt til vi satt og så på denne skjæra som forsynte seg av bæra. Da må vi ha not på denne også da 😳

Ripsen begynner å bli moden også

 

Dagen startet slik

Og sluttet med skyer og litt sol

4 kommentarer
    1. Så bra at du kjenner at du har litt overskudd til å ta en tur ut.😊👍🏻Det hjelper ikke minst på humøret når man klarer det.🤗Godt at dere har oppholdsvær selv om temperaturen ikke er noe særlig. Her bøtter det ned.😅💦

      1. Det var oppholdsvær i går, i dag har det bøtta ned igjen 😄
        Det gjør veldig godt med en tur, og jeg savner det veldig, så jeg håper jeg kan gå lengre turer igjen. Er veldig godt for hode, kropp og humør ☺️😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg