Jeg er bare så god….

..på å dumme meg ut.

I går måtte jeg flire lenge av meg sjøl.  Jeg burde ha medalje i å dumme meg ut.

 

Huseieren sendte meg melding forrige søndag om at han skulle komme og fikse noe i leiligheten, og det på en sen søndagskveld. Han skrev klokkeslettet og jeg sa at det var en litt dum dag, og dumt klokkeslett.  Så da skulle han komme nå på tirsdag 1. oktober i stedet.

Helt greit for meg det, og han skrev at han kommer 07:30 – 08.  Nå er det en del som ikke alltid bruker riktig når de skriver klokkeslett, så ettersom han skulle kommet søndagskveld, og jeg vet han jobber dag ellers, så var det oppi hodet mitt tirsdag kveld han skulle komme.

I går maste jeg igjen på noe som burde vært gjort for lenge siden, helst før jeg flyttet inn…

Da skrev han at han skulle prøve å få fiksa det samtidig.  Når jeg da tenkte at han ikke skulle komme før ved 20 tida på kvelden, altså 8 i følge hans skrivemåte, så tenkte jeg at da må han jo komme tidligere. Er jo ikke gjort i en fei alt det han skal gjøre liksom.

 

Så da skrev jeg at da regnet jeg med at han kommer tidligere.

 

” Nei, svarte han, jeg må først levere ungene i barnehagen ”   Og da først gikk det opp for meg at han hadde skrevet tidspunkt helt riktig han, var bare oppi mitt lille hue at jeg var på kveldstid.

Kan tro jeg ble flau …

 

Så da skrev jeg ” Nei, du kan ikke komme tidligere, da må jeg jo stille klokka enda tidligere” Med lattertegn, også måtte jeg forklare hva jeg hadde trodd.  Så han fikk seg en god latter på min bekostning.

 

Du snakker om å dumme seg loddrett ut da…går jo an å bruke hue, ikke sant?  Vel, jeg trodde jeg gjorde det jeg, men dette hue er så lite tess for tida at jeg nesten blir skremt.

Noen ganger lurer jeg på om jeg skal få legen til å teste hue mitt.  Det går sakte oppi der gitt 😉

 

Jeg pleier ikke å stå opp så tidlig jeg, så i morra må jeg bare stille vekkerklokka…kan ikke ligge og sove når han kommer.  Heldigvis fikk vi klarhet i det, for ellers hadde jeg sovet langt og lenger enn langt i morra jeg…helt til han hadde stått rett utenfor å banket på døra.

Og da ville det vært ei som hadde blitt rimelig stressa her 😀

 

Jaja, får ikke mere moro en man lager selv pleier jeg å si…og jeg lager mye moro jeg gitt! 😀

Håper at du også fikk deg en god latter nå.  😉

10 kommentarer

Siste innlegg