Jeg burde….

Det er mye jeg burde, men akkurat nå føler jeg på at jeg burde være innom flere av dere for å oppdatere meg, men det blir bare en og annen innimellom.

Har liksom ikke energi til å sitte med pc og enda mindre lese mye.

Men et blogginnlegg selv innimellom, det prøver jeg å få til. Så også i dag.

 

Vi har nemlig endelig fått noen timer med sol, og det er ikke mye som slår høstsola, og fargerike løvtrær.

Nå er dessverre de fleste løvtrærne snart tomme for løv, men litt er igjen.  Så jeg tenkte du skulle få nyte sola fra Gjengstøa også. Ser at det er mange av dere som har hatt mye sol, men jeg må skryte litt av den jeg også 😉

Godt å kunne gå ut uten at det plaskregner og blåser.  Så jeg nøt en liten tur ned til sjøen, og noen meter bortenfor butiikken.  Men det var alt jeg orket, for egentlig så ville kroppen legge seg, så den fikk gjøre det etterpå ☺️

Hodet hadde mest lyst til å gå en laang tur, til Kråka e.l. men det er ikke kroppen meg på for tida.  Men jeg nyter det jeg får til, og koser meg skikkelig med det. Og med å se på bildene etterpå

 

Ok, her kommer flere…

 

 

 

 

Fra stuevinduet kunne vo se rådyra som kom for å spise litt i nabohagen 😍

13 kommentarer
    1. Nydelige bilder av sol og skarp luft! Tror sannelig jeg klarte å skyve sola fremfor meg da jeg fløy nordover i dag! Og i Spania regner det visst litt må. 😂

    2. Nydelige høstbilder 🍁 Jeg har ikke vært noe flink til å gå på bloggbesøk jeg heller, men i dag tenkte jeg nå måtte jeg bare. Naturen har virkelig tatt på seg høstkåpa nå, og det lyser i oransje over alt her i Oslo nå. Håper du får en fantastisk torsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk 😀
        Ja, nå er det vakkert, men så veldig kald vind i dag, og 0°
        Var en liten tur ute, og da var det godt å komme inn igjen ☺️
        God torsdag. Klem ❤️

    3. Herlig toppbilde med de rådyrene der også!!! Ja, det er fint ute når sola skinner i høsten. Dumt du ikke orker å gå lange turer, men som du sier kan man jo glede seg over det man får til. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg