Januar

Det er utrolig hvor fort dagene flyr på nyåret. Også for oss som ikke er på jobb, eller gjør sånn veldig mye.

Allikevel går dagene i rekordfart, og vi nærmer oss slutten på januar.

Det har vært en måned med litt av hvert, og ingen god start på året, men sånn er det innimellom.

Snøen har forsvunnet og det regner bra i kveld også

 

Når vi ser nyhetene, så virker det som det er mange som sliter med ting. Skremmende å lese og høre om at det er mulig å drepe sine egne døtre og barnebarn. Da må det være noe som er riv ruskende galt..

En kan jo spekulere seg grønn, men det har ingen hensikt. Det er bare forferdelig uansett.

Og kanskje man aldri får noe svar heller..

 

Livet er ikke for amatører, og det kommer uten oppskrift.  Mye skjer i verden, av krig, naturkatastrofer og andre ting, og at menneskene klarer å gå videre uten å ta skade, vel det er nok ikke mulig.

Noen blir sterkere, noen får traumer for livet, andre bare gir opp..og lar livet gå sin gang, men alle blir nok forandret på et eller annet vis.

 

Vi takler alle ting som skjer forskjellig, men å være midt oppe i en krig, på den ene eller andre måten, vil gi traumer av ulike slag for alle.

 

Her vi bor skjer det heldigvis ikke mye, og noen ganger er det kjedelige liv det beste tenker jeg.

 

Selv så har jeg ikke hatt behov for så mye annet enn bare å være den siste tiden, og som dere sikkert har merket, så er det lite inspirerende innlegg fra meg.

Det har sine årsaker, og jeg kommer sikkert sterkere tilbake, men akkurat nå, så må jeg gjøre akkurat det jeg orker, og når jeg orker det.

Jeg driver litt med mine hobbyer, som maling og strikking.

Nytt minimaleri i str 9×9, i ramme 15×15

 

 

Også sorterer jeg bilder da vet du….det er jo noe jeg prøver å gjøre hele året, men tar jo altfor mye bilder som vanlig 😉

 

Hadde jo tenkt å være med på flere at Frodith sine tema i januarufordringen, men det går dårlig gitt..

 

Livet er, livet skjer, og vi må bare være med på karusellen…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Må være gjære det som er best for seg selv. Jeg har ikke vært i stor form heller. Bruker dagene til å klare hverdagen. Ellers jeg er takknemlig fordi det er fred i Norge. Ser ikke mye på nyhetene. Det gjør meg bare dårligere.
      God bedring til deg. Greit med en eller flere hobbyer man kan kose seg med❤️

    2. Man skal jo kose seg med det en gjør – når en føler for det! <3 det skjer mye skremmende rundtomkring nå, ja – jeg blir helt satt ut! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg