Hjembakt brød

Det blir ikke bakt brød så ofte som før, men når jeg først baker det, så smaker det jo utrolig godt da 🙂 For ikke å nevne lukta av fersk gjærbakst 😀

 

Etter en natt med dårlig søvn pga smerter, og nesten  ikke noe soving etter kl 03, så gjorde jeg som planlagt likevel. Det skulle bakes brød til påske!

Ikke mye som slår ferskt, hjembakt brød med smør, brun og gul ost. Det smakte sååå godt! 🙂

En kopp kakao til gjør prikken over i’en…eller “prikken” til brødskivene 😉

En aldri så liten tur i dag også, og det er godt for rygg og bein som verker veldig for tida. Lurer på om det er en prolaps igjen jeg..kjennes sånn ut. Har nemlig hatt det tidligere også. En liten høneblund tillot jeg meg også for å holde dagen ut 🙂

En gjeng med voksne og barn som fisker på andre siden

Satte meg litt i le for trekk, for den er iskald, men sola varmet godt

8 kommentarer

Siste innlegg