Heklet drømmefanger

Som jeg nevne tidligere, så spurte Sophie meg om jeg kunne hekle en drømmefanger til henne.

Da måtte jeg jo prøve på det.

 

Hun ønsket seg med julefarger, og jeg hadde hvitt og rødt, så bestilte jeg grønt som kom i dag. Det var de 3 fargene hun ville ha 😉

Her kan du se litt av den 🙂

Og her sitter jeg og koser meg med hekling

Ble det mange tråer, sier du? Ja, når jenta ville ha to farger, og jeg ville ha tydelig skille, så måtte jeg skifte trå litt ofte, og da ble det en del å feste. Men det gikk greit det 🙂

Bilde av oppslkrifta bak mitt hekletøy

 

Her er den ferdig så langt. Men om den passer inn i noen av ringene jeg har bestilt, Ja, det gjenstår å se 🙂  Har ikke samme type garntykkelse som i oppskrifta, så det kan hende jeg må jukse litt for å få det til.

Bare å vente på pakke i posten først 😉

 

8 kommentarer

Siste innlegg