Har du lyst til å se?

…Hva jeg har malt denne uka?

… innimellom alle gjøremål 😉

Kort innpå for å vise deg bildene.

Jeg vet det er mye jeg kan gjøre annerledes,  og jeg lærer mye for hvert bilde.

En ting jeg også har lært, er at når jeg gjør en feil, så er det vanskelig å rette på det uten å male om hele bildet.

Kanskje jeg blir flinkere til det også etterhvert..☺️

Uansett, så koser jeg meg faktisk med å male, noe jeg aldri trodde jeg kom til å si 😁

Og den største kritikeren har jeg som sagt i Huset, så jeg må pent øve jevnt og trutt 😄

Men så har ikke jeg tenkt å bli noen stor kunstner, bare ha det artig og se hvor det bærer hen, og hvilke bilder som kommer 😀

Under kategorien “Hobby” finner du de andre innleggene med maleriene mine.

Og du..husk at dette har jeg aldri gjort før, så det får jeg helt sikkert (ikke) til 😄

Denne uken har jeg rukket å male litt innimellom alle gjøremål, og har du instagram finner du bildene her også:

heltenklemalerier

Brukte den kontoen til naturbilder før, men trenger jo ikke det når jeg har min vanlige insta konto hvor jeg legge ut naturbilder hele tiden her:

elise62

Her kommer bildene

“Flammer” eller kanskje “Vulkan”

Jeg trodde jeg kun kom til å ha lyst til å male abstrakte motiv, men jammen meg ser det ut til at jeg synes det er moro å male annet også. 😉

“Siluett”

“Landskap”

Og du, husk at jeg er så amatør som det kan få blitt 😄

Jeg ser mange av de samme feilene som du sikkert ser 😁

Men jeg har det moro når jeg holder på, og får stadig nye idéer. Det som er artig, er at jeg ser naturen på et litt annet vis også.

Legger merke til bladene på trærne på en annen måte, og finner motiv jeg ikke ville tenkt på før 🙂

noen hadde rett når de sa jeg burde prøve å male 😉

Nå må jeg bare begrense meg for å ikke bruke opp den lille energien jeg har på det, og for at ikke mannen skal bli lei å sitte alene i stua 😉

Har ordnet meg maleplass på kontorpulten min, så nå får pc,n fast plass i stua i stedet. Den har stått mye der fra før også ☺️

Blir koselig å sitte her utover høsten og vinteren 🙂

De bildene du ser mot veggen her, har jeg også malt, men de blir malt over, for jeg var enda mindre fornøyd med disse 😉 Det midterste er malt over med det du ser først i dette innlegget ☺️

Du skal få høre mer om denne ukas mange gjøremål i neste innlegg 😉

God lørdagskveld 😀

10 kommentarer
    1. Ser bra ut og jammen meg har du fått en koselig plass å sitte å male. Godt med ekspertise i huset..Som bidrar…hehe…
      Klemmer og nyt kvelden..<3

    2. Arti at du deler, Heidi. Jeg syns det er fantastisk at du som nybegynner har et så bra tak på mediet. Og det kan hende at bildene gir deg overskudd i stedet for å ta. Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, jeg har bittelitt tak på det, men ser godt at jeg må øve meg på diverse teknikker 😉
        Veldig artig er det. 😀
        Jeg blir veldig sliten av å male bildene også, men prøver å ikke bli for ivrig, og sitte for lenge om gangen. Ble et par bilder i dag ☺️
        Kan jo nøye meg med et om gangen, men mens det ene må tørke, så kan jeg jo øve på litt annet 😁😄❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg