Halden

 

Vi startet dagen med en liten gåtur.

Du skal få bli med på turen i bilder 🙂

Turen er ikke lang, men vi får frisk luft og bevegelse ihvertfall. Og ser litt annet enn hotellrommet 😉

Bilen var ferdig på formiddagen, så da kjørte vi og henta den.

Det passet med lunsj/middag når vi var tilbake, så da kjørte vi direkte ned til havna.

Der valgte vi Bryggekanten restaurant for vi vet de har god mat, og det var den i dag også 😀

Vi hadde ikke før satt oss, så plaskregna det. Bra timing ☺️

Mens Olav betalte, tok jeg litt flere bilder 😉

Nå fulgte halvannen times hvil (jeg snorker visst..sa mannen 😁)

Så tok jeg turen til mamma igjen. Må benytte dagene til henne ❤️

Hun ble så glad, og kjente  meg igjen i dag også 🥰 Like glad hver gang hun gjør det, for da er hun litt tilstede ihvertfall.  😊

Jeg hadde sendt melding til sønnen min at jeg dro dit, så da kom han en tur også. 🙂

Nok et par koselige timer med mine 🥰

Det er så godt ❤️

Kjenner at jeg er litt på felgen, for influensafølelsen er sterk i kroppen nå. Men hjelper nok med en rolig kveld, og god natt håper jeg.

I morgen er det nye planer 🙂

Hotellet i går kveld

 

 

12 kommentarer
    1. Herlige Halden, så koselig å se. Det var mange fine bilder og jeg kjente meg igjen.
      Deilig mat og koselig besøk hos din mor også <3 God klem..

    2. Så mye flott og fint! Tusen takk for turen! 😀 Koselig med nye treff med både mora din og sønnen. Slik kvalitetstid får man ikke tilbake, så da hender det at man får “ME-influensa” etterpå. Det er straffa, men på en måte verdt det. 🙂

    3. Halden er en by jeg bare har kjørt igjennom dessverre for å komme til festningen, men takker for turen i bilder som gir inspirasjon til et besøk. Koselig for moren din at du og sønnen kommer på besøk ❤️ Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg