Hadde en plan….

Joda,  jeg hadde en plan for dagen, men den gikk i vasken..

Skulle bytta gardiner på stua..

Sommeren er over, så jeg ville ha opp litt mørkere gardiner.

Planen for det var egentlig i går, men med en mann i huset som stadig kommer med nye planer, så også hver dag denne uka..

Så ble det ikke gjort i går heller. Andre gjøremål i stedet.

 

Etterpå ble det avslapning, strikking og tv.

Plutselig ble jeg akutt kvalm, og utpå kvelden fikk jeg feber. Lenge siden jeg har hatt såpass høy feber, så jeg merket det godt.

Tenkte at en natts søvn gjør susen, men da jeg våknet utpå nattan, var feberen fortsatt høy, ikke sånn farlig høy, men nok til at jeg tok en paracet for å få den ned.

Så da jeg våknet i dag, var jeg feberfri, men kroppen ikke bra enda.

Dermed gikk gardinskift ut i dag også.

Mannen tok støvsugeren fatt, og jeg vasket badet. Det var nok for i dag.

Dermed har jeg sitti her og strikka, når jeg ikke har ligget på sofaen, eller oppe i senga.

Ja, også lage mat da. Blir jo ikke friskere uten litt mat i magen ☺️

Været har vist seg fra en bedre side enn lovet, men hva hjelper det når vi sitter inne.

Og strikker..

Bare jeg som strikker altså…mannen sender meg snap han 😂

 

Ellers har vi det fint 😄

God helg 😀

8 kommentarer
    1. Best å lytte til kroppen når den sier i fra og vil ha hvile ❤ Da er det avkobling sikkert bare å sitte og strikke og kose seg.

      I helgen skal jeg bare la kroppen få hvile og hente seg inn etter ukens gåturer og trening 😊

      Blir TV-titting og håndarbeid. På fredager følger jeg med “Norske Talenter” på TV Norge, og det er kjempekoselig 😊

      Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Viktig å følge med på hva kroppen ønsker seg…! Og det er deilig å strikke da! Her har det vært skikkelig ille vær idag, men nå skal det bli bedre heldigvis! Klem <3

      1. Det er godt å sitten og strikke. Og en må bare lytte til kroppen.
        Det skal visst bli både vind og regn i morra igjen her også.
        Nyt helga. God klem ❤️

    3. Uffda, det var ikke gøy. All god bedring. Jeg vil også bytte gardiner, men jeg rakk ikke det i dag. Jeg må legge opp alle lengdene først, og det hadde jeg ikke lyst til. Jeg får ta det senere. Ha en så fin helg som du kan. Klemsiklem:)

    4. Bra du greier å strikke og finner mening med det. Så ut som noen finne tøfler dette. Finne farger også. Fint i vinduet, koselig. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg