Godt nytt år!

Da er vi her på siste dagen i 2021, og dagen er fortsatt blank…

Dette året har gått utrolig fort, ja, så fort at teflonhjernen min ikke husker hva som har skjedd dette året. 😄

Ihvertfall ikke i skrivende stund. Det kan jo være fordi jeg har feber, og sliter med reaksjon etter vaksina. Håper det bedrer seg så jeg får kost meg i kveld.

Er jo selveste nyttårsaften 😀

Skjer ikke så mye hos oss, for det blir oss to i år også, som fjor, og året før der.

Men kalkun skal vi ha ☺  Og det er Olav sitt domene. Han er en kløpper på å steke saftig kalkun. Selv om han er veldig god på å lage sausen, og alt som hører til, så vil han gjerne ha hjelp til det.

Det blir kalkunbryst, for de hadde bare 5 kg,s kalkun igjen, og det blir litt vel stort til 2 personer.

Kos deg masse i kveld, og nyt at det ligger et helt nytt år foran deg, men blanke ark som vi kan fylle med det vi ønsker.

Og kanskje det vi ikke ønsker 😉

 

Godt Nytt År ønsker jeg deg! 🥰❤❤❤🎆

 

13 kommentarer
    1. Jeg er innvitert til min eksmann sammen med våre to barn. Og hans kjæreste. Det blir nok veldig koselig. Og der blir det også kalkun. Selv bidrar jeg med desserten, hjemmelaget karamellpudding 🙂
      Det er jo koselig å være bare to også. Men jeg kan love at det ikke er koselig å være alene, for det har jeg forsøkt. Kan ikke anbefale det videre, i alle fall hvis man er en veldig følsom person.
      Jeg takker for det gamle, og ønsker deg og dine trygt inn i 2022. Måtte det nye året bli så uendelig mye bedre enn dette gamle ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk for det. ☺
        Høres ut som du skal få en koselig kveld. 🙂
        Ja, det er godt å være to ihvertfall. Å være helt alene forstår jeg må være tungt. Takk for dette året, og ønsket deg også alt godt for det nye året! Håper det bare går oppover for deg nå. God klem 🥰❤

    2. Huff, håper feber etter vaksina går fort over! Lurt med kalkunbryst når man er to bare. Det har vi også gjort. Godt at dere har hverandre. Ønsker dere en god og fin nyttårskveld! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg