God helg

Stikker innom for å ønske deg god helg med formiddagens bilde 🙂

 

Jeg er dårlig medblogger for tida, men glad for alle dere jeg kjenner her inne. Leser litt innimellom, men det blir med det. 😉

 

Kveldsturer er noe jeg er veldig glad i, og her er det ikke farlig å gå heller. Ingen folk å være redd, og dyra er som regel mer redd enn meg, så de holder seg i skogen når jeg kommer.

Det blir noen stjerne- og månebilder, for det er jo lite gatelys her. Bare noen her i “sentrum” hvor vi bor, og går jeg litt lenger er det mørkt, og vakkert! 🙂

 

Månen lyser opp mellom trrærne

Det var nydelig vær i går

Mye rådyrspor på kryss og tvers

Månen er som en liten sigd, ser du den langt der oppe?

 

 

 

 

 

 

Lys fra husene på Hitra i det fjerne

Alva fikk seg nytt pannebånd i går. Restegarn må brukes opp 😀

 

God helg! 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg