Gjenvinning på Øra

Da ble det endelig hverdag igjen,  og ettersom været var topp da vi våknet I dag også…

…Og hengeren sto klar for tur til gjenvinning på Kyrksæterøra, så var det bare å få i seg frokosten, som igjen besto av havregrøt for meg, og brød for mannen, før vi satte kursen dit.

Det var ikke bare vi som hadde fylt hengeren 😉

Måtte innom posten også, før vi dro tilbake.

Vel hjemme fylte vi opp hengeren igjen, og gikk inn og slappet av litt.

Da banket det på døra,  og inn kom Nemi og matmor. 😀

Hun har bare vært inne på kjøkkenet før, så nå ble det full bli kjent runde både for Nemi og matmor 🙂

Nemi var veldig nysgjerrig på Otto Oter, og syntes nok han var veldig stille av seg 😁

Da var det bedre å ta en tur til han som vet hvor godteposen er 😄

 

Og godteri ble det,  og hun fikk til og med sitte på fanget ☺️

 

Etter lunsj bar det i vei med nok et lass til gjenvinning, før vi tok en tur innom svigerfar som kom tilbake fra sykehuset i går.

På bedringens vei, men har et stykke igjen etter kraftig lungebetennelse igjen.

På vei hjem fant vi ut at vi skulle ta det som en tur, og da må vi unne oss litt mat.

Greit å slippe å lage middag 😉

Glemte å ta bilde av den gode burgeren før jeg begynte å spise,  men her er resten av den 😂

Han ville ikke bli tatt bilde av, så da får du nøye deg med et bilde av meg i stedet 😁

Nå har jeg satt meg ut på terrassen for å nyte sola en liten stund. Det er jo så varmt og godt! 🌞

Dessuten trenger disse hvite leggene å få litt farge 😂

Rådyra glimrer med sitt fravær nå, men de koste seg veldig i natt 😀

 

Jeg satt og så på dem en stund i vinduet, og de lurte nok på lysglimtene som plutselig dukket opp ☺️

Ikke kjedelig hverken dag eller natt her 😀

Hele 16° i skyggen i dag, og det er jo en god sommerdag her det 🌞

15 kommentarer
    1. Herlig dag hos dere, her var masse som skjedde både dag og natt….
      Koselig med Nemi på besøk og gode kamerater dette…
      God bedring til svigerfar! <3
      Flotte bilder i hele innlegget…

    2. en koselig dag dette ,og veldig greiit å få vekk det som skal vekkmed en gang og ikke la ting ligge og hope seg opp ,rådyra er fine men jeg vil helst ikke ha dem i hagen ,ja hjort da foor noe annet har vi ikke her,deilige dager no og ja nå må vi få litt farge på kroppen

      1. Det er godt å få bort ting nå, få ryddet opp skikkelig..🙂
        Ikke noe problem at de er i hagen, men vi har ikke så mange blomster da. Tulipanene i bedet sprayer vi med hvitløk innimellom 😉

    3. En helt nydelig vårdag i dag.😊
      Godt dere fikk kvittet dere med rask og søppel i dag i det fine været.🤗
      Kjekt å spise middagen ute i dag.😊
      Nyt vårkvelden!🌱

    4. De rådyra er flittige når det mørkner 🙂

      Det så godt ut med en hamburger og av og til er det greit å bare slippe lage middag selv.

      Lag deg en fin ny dag 🙂

      1. Tusen takk. Dagen har vært fin, og det håper jeg din dag har vært også ☺️
        Ja, de kommer ut om kvelden, og litt på dagtid. De har vært på andre siden av veien og spist i dag også.
        Godt med hamburger en gang i blant bare det ikke blir for ofte 😉
        Ha en fin kveld! Klem ❤️

      1. Takk for det. Vi har kost oss i dag også. Jeg bare nyter våren, og det at jeg kan gå ut i hagen så ofte jeg vil. Er mye ute nå, og det er godt 😀
        Nyt kvelden! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg