Gjengstøa

Mens vi venter på besøket som kommer om halvannen time eller to, så lager jeg ferdig et innlegg til i morgen.

Blir mest bilder,  for jeg knipser jo stadig vekk 😉

Ekorna “våre” styrer på flere ganger om dagen, og det hender jeg får tatt noen bilder av dem.

Har noen med speilreflekskamera, men de skal du få se siden.

Også går jeg litt amok med naturen rundt meg også.

Her kommer det på løpende bånd 😄

Gikk en tur til hyttenaboen i går, og vi satt på verandaen deres og skravlet en times tid. Det var veldig varmt og fint.

Tok bilder på den korte turen hjem.

Olav ordnet en benk nedenfor vedskuret, og her satt han og søskenbarnet og tok en liten pause i dag

Ellers har vi nytt sola fra lunsj og til skyene kom og jaget oss inn. Med kald vind,  så var det ikke fristende å ligge i hengekøya lenger.

 

Glemte nesten å fortelle at jeg lånte Nemi for en liten gåtur i formiddag. 🥰

God fredag får jeg si, selv om innlegget er skrevet torsdag kveld. Må jukse litt 😁☺️

15 kommentarer
    1. Hadde jeg hatt all den fine naturen utenfor døra, ville nok jeg også ha tatt mye bilder. Nøtteliten eller lita blir man aldri lei av å fote, for noen herlige små luringer de er. Ha en fortsatt fin fredda, klems 🤗

    2. Litt juks er lov når ting ikke passer.🤗👍🏻
      Veldig fine bilder og herlig når været også spiller på lag.☀️☀️☀️
      Ha en fin fredagskveld!🤗

      1. Ja, det er veldig koselig. Og det går bra å få knipset bare jeg tar meg tid, for de er jo er flere ganger om dagen 😀 Fint å ha dem nesten rett utenfor døra ☺️ God lørdag 🙂

    3. Ekorn er fascinerende dyr, livredd for å få ett under hjula når de krysser veien. Nemi er også veldig søt. Fint i rundt deg, håper du har gode dager med besøk. Finværet forsvant i hvert fall. Spørs om sommeren er over nå :). Ønsker deg en veldig nydelig søndag <3

      1. Tusen takk for det. Ja, finværet forsvant, men da fikk de jo prøvd trøndersommer 😉 Det har vært veldig koselige dager med besøk. Nå er vi alene igjen. 😉 God søndag. <3

    4. Alltid koselig å se bilder fra Gjengstøa, ekorn, Nemi og dere andre der ute. Den benken ble flott! Artig bilde av de to gubbene på benken! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg