Fullmåne

Fullmånen gjennom skittent vindu i dag tidlig

 

Det er liksom ikke måte på hvor mye energi det er i fullmånen for tida.  Jeg har sovet dårlig de fleste nettene bortsett fra i går natt.  Blir liggende våken 2-3 timer, og når jeg da sovner, så sover jeg heldigvis godt. 🙂

Lenge siden jeg har ligget og ergret meg over å ikke få sove, for jeg prøver heller å bare nyte at jeg ligger i min gode, varme seng. Hører mannen som puster (les snorker) 😉  Og har det trygt og godt.

Også er jo månen så fin når den er full da. Det kan man ikke si om folk som er fulle…uten sammenligning for øvrig 😀

 

Her i Huset er vi i “kosemodus# fortsatt, så etter å ha spist frokost, tømt aska i ovnen, gjort rent glassdøra, så tente Olav opp, jeg fant fram pc.n igjen, og har til nå sittet og lest blogger, og kommentert.

Nå leser jeg så mange blogger, at det nytter ikke å kommentere hos alle hver dag. Men koselig å stikke innom.  Har jo mer kontakt med dere her på blogg, enn jeg har med venner i det virkelige livet.

Og det er mye fordi jeg ikke lenger tar kontakt så ofte. Er rett og slett ferdig med å føle at jeg må/bør kontakte noen.  Om ikke de tar kontakt, så trenger ikke jeg holde på vennskapet heller.

 

Men nå skal ikke dette innlegget være noe sutreinnlegg, for jeg gidder ikke bruke tid på det lenger.  Har så mye og mange å glede meg over, at jeg skal ha fokuset på rett plass. 🙂

 

Nå er det tid for å forsette med albumet. Har allerede kommet til juni, så det går ganske raskt heldigvis. Bare å fortsette… 🙂

 

God lørdag!

17 kommentarer
    1. Nydelig bilde av månen. Kos dere videre.
      Jeg har ikke mye kontakt med venner heller, men jeg tenker at jeg skal besøke noen i ny og ne på det nye året:)

      1. Tusen takk for det. Jeg har heldigvis fått mange nye gode venner gjennom bloggen, og når de bor i trøndelag så kan vi jo treffes. Skal nok få truffet deg også 😉

    2. Virkelig nydelig bilde altså, ja sånn er det….vennskap som går bare den ene veien..Er man ferdig med! <3
      Men du er en flott dame, som jeg setter stor pris på! Klem 🥰

    3. Fullmånen er nydelig 🙂 Flott bilde! Helt enig med deg i forhold til det du skriver om vennskap. Det må ikke være noen plikt og man må ha glede av det begge veier. Og det skal ikke være enveiskontakt nei. Av og til vokser jo venner fra hverandre også, det er bare en naturlig prosess. Jeg synes det er så masse koselige bloggere her inne, så skjønner godt at det blir både bloggtreff og vennskap ut av det 🙂 En riktig fin lørdag til deg også 🙂

      1. Tusen takk. Ja, det er nok sånn, at noen ganger vokser også venner fra hverandre, og det er greit det.
        Føler jeg har gitt så mye, at nå er noe over fra min side også.
        Og da er det flott at jeg har fått så mange nye, gode venner ☺️
        God lørdagskveld. 🙂

    4. Flott fullmånebilde! 😀 Ja, vennskap må gå begge veier, og noen ganger er det ikke meningen at mennesker skal fortsette å være i livene våre. Det har jeg også innsett, selv om det ofte er trist at noen “forsvinner”. Noen ganger er det en mening med det også.

      1. Tusen takk.
        Ja, jeg har endelig innsett det jeg også. Og nå føles det helt greit. Har fått så mange nye venner nå, hvor vennskapet går begge veier, og det er veldig fint 🥰

    5. Fin fullmåne, og absolutt ikke upusset vindu, spør du meg😀 Jeg tror ikke søvnen min blir påvirket av månen, men har hørt at det kan skje, og tydeligvis hos deg🤗 Og angående bloggen. Jeg bruker også mye tid innpå her med skriving, samt lesing av andres blogger. Koselig. Ha en fin helg🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk. Jo, vinduet er nok ganske skittent, men det ble ganske bra bilde likevel 😉
        Søvnen min har blitt påvirket av månen i mange år, så jeg er vant til det.
        Koselig å lese bloggene deres 😀 God helg! ☺️

    6. nydelig bilde ,jeg har sett månen hver kveld men ikke i går :=) jeg prøver å komme meg i litt aktivitet hver dag for her faller kiloane fort på om jeg koser for mye hi hi ,så da er det bare å komme seg opp og igang for min del ,men nyt kosedagane dine ennå du :=) kan være godt det også

    7. Vettu, jeg har ikke fått med meg at det er fullmåne. Nydelig månebilder. Håper kvelden din og for dere begge, har vært fin. Klem <3

      1. Tusen takk. Å, jeg klarer aldri å ikke få med meg det, for noen netter før fullmåne, sover jeg alltid ekstra dårlig, og slik har det vært i mange år. Så da finner jeg ut at det nærmer seg full 😉 God søndag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg