Freddan ☺️

Dagen i dag ble hektisk fra morran av.

Rakk ikke ta morgenbilde engang. 😄

Det var på med havregrøten, rett i dusjen, og litt stæsj i hår og fjes, før jeg kjørte avgårde til Øra (Kyrksæterøra)

Først måtte jeg på gjenvinning med diverse,  så ukas handling av mat etc.

Så vidt innom Øra gata også 🙂

Klokka var bare 09:35 så det var ikke mye folk. Disse butikkene åpner ikke før kl 10, men bakeren var åpen, og matbutikkene 🙂

Ble ikke så mange bilder, men parkerte for å få med de som patruljerte ved bruene.

Det er Cold Response 2022

Jeg fikk handla ferdig, først på Kiwi, så Europris og Extra. Ærend for mannen, og fylte diesel før jeg tok en tur innom svigerfar på Helsesenteret.

Han hadde besøk, og  jeg ble der en stund også.

Da begynte kroppen å bli veldig sliten og vond, så det var bare å kjøre hjem igjen.

Vel 4 timer tok hele turen, og når maten var pakket ut, og lunsjen spist, da ble det sofaen i en hel time før jeg orket å stå opp.

Litt smårydding,  og middagen ble enkel:

Nygrilla kylling fra Extra, ferskt brød og salt potetgull. Mannen min er veeeldig glad i kylling, og det passet meg utmerket å slippe å lage Taco (som vi først hadde tenkt), for dette var jo ferdig ☺️

Nå er det helg, mannen er ferdig med jobben for i dag, (montering av ny snøfreser) og sitter og slapper av i godstolen, og venter på snøen 😁 Neida, han gjør ikke det.  Greit å kjøpe på tilbud for neste snøsesesong ☺️

Jeg okkuperer sofaen igjen 🙂

Håper du har hatt en fin fredag, og kan slappe av og nyte at det er helg 🥰

God helg, og en varm klem fra meg til deg 🙂❤

12 kommentarer
      1. Takk for det. Ja, det er en koselig plass. Liker slike småsteder jeg 😀
        Det var veldig godt med nygrilla kylling i dag ☺️ Kos deg i kveld du også. Klem ❤

    1. Koselig på Øra hos deg…Det heter Øra her jeg jobber også…men her er det ikke senter men industri og søppelplass.
      Fine bilder, god helg og klem… <3

      1. Tusen takk. ☺️ Jeg har sett at du skriver Øra også, og det er litt artig. Her er det jo bare en forkortelse, men de fleste sier Øra 🙂
        God helg til deg også. Klem ❤

    2. Så koselig det ser ut, og at det ser stille og rolig ut er jo perfekt 🥰
      Godt å hvile kroppen etter en aktiv dag. Håper dere begge får en fin fredagskveld 🥰

      1. Det er veldig koselig der. Godt at det er stille og rolig. Er flere folk på Falksenteret 😀
        Vi har sett film, og nå er det dansemusikk på radioen. Dumt mannen ikke liker å danse 😄 God fredagskveld. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg