Fredag i Halden

I går etter at vi kom fra Middag med søstra mi i del 2 var jeg totalt tom.

Ihvertfall orket jeg ikke annet enn å ligge på senga resten av dagen.

Jeg fikk lagt ut innlegget på blogg, men etter det lå jeg stort sett og halvsov.

Tv sto på, så jeg gløttet litt, men øya var mer igjen.

Klokka rakk ikke bli 19:30 engang før jeg la med under dyna.

Olav så på fotballkamp, for det ble visst spennende, så jeg sovnet ikke, for det kom noen få rop og utbrudd fra han innimellom. Sjelden han gjør det, og han skulle ta hensyn til meg som skulle sove, men han må jo få leve litt selv om jeg er zoombie 😁

Dytta inn hørselvern, så det dempa en del, og godt å bare ligge og sløve også.

Men det er dagen i dag jeg skal vise deg nå.

Startet med en tur til en butikk først, før vi gikk videre til sentrum, og torget i Halden

Litt bilder så du får være med 😉

Jada, jeg vet jeg sa litt bilder, men du kjenner jo meg nå 😁🙈

Vi satte oss litt utenfor parken for en liten hvil

Så kom jeg på at like bak, i Skofabrikken, der er jo sønnen min biblioteksjefen på jobb, så vi stakk innom for å se hei.

Og han tar seg tid til en kopp kaffe uansett hvor travelt han har det ☺️

Vi føler alltid at han er glad for å se oss, og det er så godt 🥰

Vi gikk tilbake til hotellet for en hvil igjen, og ei brødskive til lunsj, før jeg tok turen til mamma igjen.

I dag satt hun i stolen, og var litt mer trøtt og sliten. Men ble glad for å se meg, og jeg fikk hjulpet henne litt med lunsjen 🙂

Vi fikk koselig samtale i dag også, og filmet litt. Sjokolade ble det også. 😉☺️

Tilbake ved parkeringsplassen på hotellet. Mørke skyer ene veien, blå himmel andre veien

Bilen får stå helt alene litt også ☺️

Etterpå har vi bare slappet av på hotellet, og hørt på tordenværet, og regnet som kom, under buldring og lyn 😉

Med hodepine, og sliten kropp blir det bare å ligge i senga resten av kvelden i dag også. Tordenen ruller igjen, så det kan nok være skyld i hodepina det også. ☺️

 

6 kommentarer
    1. Det føles som jeg er med dere p0 tur:)
      Skjønner hvordan du føler. Hodepine er vel en del av livet med fibromyalgi. Likevel, så mye å være takknemlig for.
      Så fin sønnen din:)

    2. Tusen takk for en super sightseeing! Innmari gøy å få være med på tur altså! 🙂 tordenværet har vært her også, men gikk heldigvis raskt over! Et ganske nybygd sted mamman din bor? Så veldig nytt ut i “formene”! God klem til deg <3

      1. Koselige at du liker å være med 😀
        Ja, det er helt nytt sykehjem. Bergheim. Veldig fint uteområde, mens jeg synes det er litt “kaldt” inne. Liker godt de gamle sykehjemmene, men det er trygt og fint der, og flinke pleiere. Hun har det bra der 🥰 God klem ❤️

    3. Fine bilder av byen og dere og sønnen er jo så kjekk. Flott mann..
      Fint på Skofabrikken. Skal spise der en gang jeg å..God kveld og natti natt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg