Fredag

Skjønner egentlig ikke hvor dagene blir av 😳

Fredag hele tida jo …eller mandag 😄

 

 

Godt med fredag etter en uke med litt forskjellig.

Skulle tro jeg skulle ha løpt maraton,  eller jobbet med renhold, slik jeg gjorde før, på skoler og barnehager.

Da var det fullt tempo i 7,5 time, for så å komme hjem, lage middag, kanskje vaske litt, gå en kveldstur, før jeg jobbet med pc, bilder etc.

Var jo bare litt sliten, og mest sliten mot helg.

Denne uka har jeg vært oppe i makspuls på ergometersykkel, og det slo meg helt ut.

Ble skikkelig PEM av det.

Så i går orket jeg nesten ingenting, i dag litt mer før jeg igjen gikk ned for telling.

Rett opp i senga en times tid etter lunsj.

Middag er lagd, og spist, og nå er det sofatjeneste på meg 😄

Jeg malte ferdig det lille bildet i går…12×12, og det ble nå sånn det ble 😁

Er best på abstrakt ja 😄

Det ble en fin, om enn skyet dag i dag. Sola tittet så vidt fram ☺️

Og fugler og rådyr koste seg

Å

 

Måtte ut og knipse litt ved solnedgang 🥰

God helg! 😀

12 kommentarer
    1. Kanskje er du best på abstrakte bilder, men hva liker du best? Dessuten må man øve om man vil bli flink på noe. 😉
      Her er det “ordentlig” fredag. Jeg ligger på sofaen, mens gubben har vært på jobb, og nå er han ute og handler inn taco-ingredienser, før han skal kokke. Lucky me!
      God restitusjon! 🙂

      1. Takk! Jeg er absolutt best på abstrakt, dette er bare litt testing fordi det er mer avslappende. Og ikke mye malingssøl 😄 Men det er ekstra artig å male abstrakt, så det blir snart igjen. Må ha flere slike minimalerier 😉

      1. Hehe, tusen takk. 😄
        Ja, det er nok fortsatt abstrakt som er min kunstform 😀
        Fint med minimalerier, koselig å ha stående framme ☺️ Gode klemmer ❤️

    2. Jeg har også malt en del. Gikk på et lite kurs på friundervisningen en gang. Og har jo tegnet mye i ettertid. Men å male naturalistisk er vanskelig. Må bruke mye tid, studere skygger og “forhold”. Dybde. Hvordan få mennesker i riktig størrelse, lemmene “riktige” i forhold til hverandre osv. Men det er jo GØY da! Å trene litt på det. Spiller jo ingen rolle om det ikke blir “riktig”. Det er meditasjon, det er det viktigste 🙂

      1. Ikke sant, det er godt å sitte sånn å male, veldig avslappende ☺️ Tror nok ikke jeg orker å trene meg god på det, artigere med raskere fint resultat. ☺️
        Du er jo veldig flink til tegne, og det er artig å se det du tegner. Kos deg i helga. Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg