Fortsetter med litt linking til diverse bloggere lenger ned på lista

I dag falgt valget på denne jenta her

 

Hvem er jeg?
Jo, mitt navn er Ragnhild Marie. Men liker bare å bli kalt for Ragnhild.
Jeg er 29 år gammel, men blir 30 om noen få måneder.
Er fra Halden å bor i Halden.
Bor alene i en leilighet, som jeg stor trives i.”

 

Jeg har hentet dette fra bloggen hennes, og lest meg opp litt.

Hun har vært igjennom en livsstilendring, og mye av dagene går med til trening, spising og soving.  I tillegg skulle hun begynne i jobb, men det står det ikke så mye om enda.

Selv om hun bor i Halden, så kjenner jeg ikke henne, men synes hun fortjener litt omtale her på blogg hun også.

Ikke lett å få lesere om ingen stikker innom, og ofte velger vi å lese de vi følger fast.

Om hun fortsetter å blogge litt oftere, kan det nok tenkes hun får flere følgere og lesere, og da blir det også artigere å blogge.

Stikk gjerne innom henne HER

Ser at de jeg delte linken til i går, er litt høyere på lista i dag, så kanskje det hjelper litt at jeg også deler 🙂

 

Disse innleggene finner du

HER

HER

HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg