Topp 3 innlegg fra bunnen del 2

Her kom jeg inn på en blogg som deler quiz fra Martinique pub i Stavanger

Det var litt artig, for svarene kommer også, og da går det kanskje å låne spørsmålene om en ønsker litt sommersysler sammen med andre.

Om så bare med mannen som sitter ved siden av meg 😄

Og ettersom første som legges ut er bare spørsmål, kan en være med å svare selv også, og sjekke svarene etterpå.

Ikke så mye mer å si om denne bloggen, men stikk gjerne inn og test kunnskapen din du også

 

HER finner du quizen fra 11. Juli

 

6 kommentarer
    1. Jeg elsker quiz. Burde nok stikke innom denne bloggen. Og ellers: så bra at du starter på bunnen. Litt roligere der enn på toppen for tida, uten at jeg skal blande meg for mye i det🫣 Bra initiativ fra deg👍

      1. Tusen takk. 😀 Quiz er artig 🙂
        Det blåser ofte på toppen, og jeg blir lei. En sak har alltid 2 sider, og jeg vil heller ikke involvere meg, selv om jeg får lyst innimellom 😉
        Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg