Før og etter

Inspirert av Vera Lynn tenkte jeg å legge ut før og etterbilde hos frisøren i dag.

Ser at det er flere Kari Engesvik feks.  som har vært hos frisøren, og der gjemte frisøren seg til og med, det gjør ikke frisørnordmenn 😉

 

 

Jeg tok turen på Kyrksæterøa og kjørte nedom sjøen for å ta et bilde på andre siden av Kyrksæterøra, men ikke så lett, for der det var fint å ta bilder, der bodde folk, og jeg kunne jo ikke parkere der 😀

 

I dag fikk jeg en frisør jeg ikke har klippet meg hos før. Hun jeg pleier å klippe meg hos, har ferie, men jeg er ikke redd for å bytte frisør, for ofte blir jeg mer fornøyd, og det ble jeg i dag 🙂

Du kan jo se her….langt hår (alt er relativt) før, og litt kortere på toppen etterpå 🙂

FØR:

ETTER:

Det blir jo ikke så stor forskjell for oss med kort hår, og jeg farger ikke håret heller.  Det får bare bli mer og mer grått slik det selv vil 😉

 

Resten av dagen har vi kost oss ute på terrassen. Godt å finne sofaen

Det har vært deilig vær, med litt vind, men den var ikke så kaldt i dag.  Litt disig også, så det ble passe varmt når sola rundet hjørnet og kom helt bort til sofagruppen på terrassen.

 

Håper du har hatt en fin dag også.  🙂

Tar med solnedgangen fra i går

18 kommentarer

Siste innlegg