En produktiv dag, og siste del av prosjekt terrasse så langt 😀

I går var vi på tur og det ble både fint på gravplassen på Vinjeøra, og tur til Halsa, og Møretyri

Vi hadde først vært og klippet oss, og når vi kom tilbake fra Halsa, brukte vi gavekort vi fikk til bursdagene våre, på en middag på Kafe Koselig. Er aldri fornøyde når vi kommer fra frisøren, for de fikser ikke håret slik vi gjør selv 😄

Etterpå handla jeg på Extra, og vel hjemme ble det sofa, og ingenting mer.

Vi la oss kl 20, for vi var stuptrøtte begge to. Og tror du ikke vi sov helt til 07:30 i dag.

Vi trengte visst det 😁🙊

Var veldig lurt, for i dag var det både ved, og terrassen som skulle til pers igjen, og selv om kroppene var litt zombier til å begynne med, så kom vi i gang.

Olav tok resten av veden, og han måtte lage stativ til en nye stabel, for den første var full.

Jeg satte på klesvask, for i dag var det endelig rimelig strømpris.

Så var det bare å finne frem beisen, som selvfølgelig var Møretyri 🙂 og sette i gang. Ikke reklame altså, men veldig fin beis, og hvis vi tar et strøk til i høst, eller til neste år, så skal det holde i 5 år sier de 🙂

Først måtte alle listene beises, så resten av gulvet. Det kunne gått fort, men jeg måtte ta nedi sprekkene også, for det syntes så godt. Så da gikk timene fort, og det ble noen små pauser, med litt oppheng av klær og lunsj. Jeg fikk nedtur i kroppen før lunsj, men etterpå gikk det litt bedre igjen.

Klokka 15 kunne jeg endelig si meg ferdig. Da var trappa, og kassa til putekassa beiset også 😊

 

Stolt av oss jeg, og veldig fornøyd med at to store prosjekt er i havn. 😀

Vi ryddet ferdig, og som jeg tenkte i går, så var vi ferdige kl 17 med opprydding og alt. Lang arbeidsdag, men det er heldigvis ikke hver dag ☺️

Blir spennende å kjenne hvordan kroppen er i morra. Har slitt med vond hoft og bein etter rengjøringa av terrassen,  og kjenner godt at jeg har bøyd, og krøpet på hardt underlag i dag 😄

Nå er det om å gjøre å hvile….ligger på sofaen i skrivende stund 😁  men må bevege meg innimellom så kroppen ikke stivner helt 😄

I morra er det ny dag, og nye prosjekt 😁

Du kan lese mer

Her

og

Her

 

16 kommentarer
    1. Ligger på sofaen jeg også. Det tar på med tur til hovedstaden 🤗 Det er et flott uteområde dere har, og en fin og lun terrasse 😊

    2. Jeg ligger også, sånn nesten i godstolen… Det var dugnad i går og jeg holdt på i flere timer, og sånt straffer seg. Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klems 🤗

      1. Tusen takk. Godstolen er god å finne etter slike økter. Håper du har hatt en roligere dag i dag. Det har jeg 😉
        God torsdagskveld, og kos deg med MGP 🙂 Klem ❤️

    3. Å være litt sliten og kjenne det i kroppen etter ei god arbeidsøt er i grunn en god følelse. Håper dere ikke er helt maroder i morgen. (Altså stive og støle.)

      1. Vi var litt stive og støle da vi våknet i dag, men hadde litt rydding inne å gjøre pluss litt ute, så da hjalp det litt 😄
        Men det ble en mye roligere dag i dag 😊 Godt å være sliten etter en gog arbeidsøkt, men ikke så slitne som vi blir nå, vi er slitne før vi begynner, og da blir det litt for mye 😁 Men følelsen av å ha klart det…den er veldig god 😀

    4. Virkelig artig å lese alt dere får til, terrassen ble skikkelig fin. Er det i Halsa Møretyri ligger? Må prøve å få gjort noe her også i år, men begynner egentlig å bli overmodent for utskiftning. Det er egentlig så mye at jeg vet ikke hva…
      Håper kroppen fungerer greit i dag. Riktig fin torsdag til deg og dere :). Klem <3

      1. Tusen takk for det. Ja, det er i Halsa..bare søk det opp på GPS,n.
        Ikke så enkelt å få til alt, og spesielt ikke for deg som er alene. Kunne ikke bodd her så lenge alene jeg 😉
        God torsdagskveld. Klem ❤️

    5. Flott uteområde og dere har jo fått gjort veldig mye!👏🏻👌🏻
      Jeg er spent på den beisen om den holder i 5 år. Jeg har enda ikke funnet noe som virkelig holder, men så er det jo veldig værhardt her også😅
      Håper du får hvilt deg godt nå.🥰

      1. Tusen takk for det. Ja, vi er også spent på det. Vi skal ha på et strøk til enten i august, eller til neste år, for da skulle det holde lenger. Men veldig værhardt her også, så det gjenstår å se 😀

    6. Ser utrolig fint ut. Flinke dere.. Håper dere kan nyte flotte sommerdager på dette flotte stedet 🥰 og ved til vinteren. Skal si dere har jobbet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg