Fluesnapperfamilien

Da vi satt og spiste frokost i går, ser jeg som alltid mot fuglehuset på andre siden av veien.

Det har lenge vært aktivitet der, så vi vet at det har blitt fugleunger.  I går var det hektisk for mor og far fluesnapper. De fløy virkelig i skytteltrafikk for å stilne sulten på ungene som nok begynner å bli store.

Jeg tok med meg kamera, for å kanskje få noen bilder, og det fikk jeg.

Ikke den beste kvaliteten, men artig likevel 😀

 

 

På vei inn

 

Der var den inne hos ungene

Her har en av dem kommet ut etter å ha gitt fra seg maten

Og flyr avgårde for å finne flere insekter. Mange av dem i lufta i dag 😀

Så kommer far eller var det mor ☺️

 

Dårlig kvalitet, men du ser da fuglene håper jeg 🙂

Det er ikke samme fuglen på de første og siste bildene, for jeg fulgte med dem, og dette gikk virkelig I skytteltrafikk. Ofte ventet en av dem utenfor på tur for å komme inn.

Veldig koselig å følgende på. Blir spennende å se om vi får med oss når ungene flyr ut. 😍

4 kommentarer
    1. Det er så artig å følge med på fuglelivet om dagen. Og det er tydelig de har det travelt. Får håpe de ikke føler varmen slik som oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg