Flotte høstdager i Halden

Oktober har startet på best mulig måte når det gjelder været. Sol fra blå himmel i flere dager, det er jo bare herlig! 🙂

 

På formiddagen gikk jeg til butikken, og kunne samtidig nyte det flotte høstværet. Trengte litt ekstra til lunsj, for jeg fikk koselig besøk av Sarah, eldste barnebarnet mitt.

Hun kom til lunsj, og vi fikk pratet sammen, og hatt god tid bare vi to.  Jeg er så stolt av henne, og fikk muligheten til å gi henne gava til 20års dagen personlig. Hun er ei jente som har mange gode kvaliteter, og bryr seg veldig om andre.  Hun jobber i Hjemmetjenesten i Kristiansand nå, og trives godt.  Jeg setter stor pris på at hun tar seg tid til å besøke meg også når hun er hjemme på høstferie. Likte godt hvordan jeg hadde fått det her i leiligheten også, og at sofaen jeg kjøpte av henne passet helt perfekt inn.

 

Som vanlig tar jeg mye naturbilder, og jeg måtte ut igjen et ærend på ettermiddagen, og da gikk jeg en liten tur til Eskeviken med det samme.

 

 

 

 

 

 

Det er jo bare vakkert! 🙂

6 kommentarer
    1. Så vakre bilder her! Så godt lys og klart vær! Ja, det er bare så fint!
      Koselig at barnebarnet kommer på besøk og at dere hygger dere i lag! Fint å se. Godt med god tid! Sofaen vet jeg var perfekt! Klemmer herfra 🩷

    2. Vakkert høstvær nå. Koselig med besøk. Jeg har hatt det også denne uken av både små og store. Så koselig at de vil komme. Ha en fin helg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg