Endelig høst og eplekakebaking

Nå har vi jo hatt høstvær i hele sommer nesten, men nå som det er september, er det jo skikkelig høst.

Og da må vi jo ha en eplekake, ikke sant?

 

Vi fikk en del epler på trærne våre i år, men hva hjelper det når rognebærmidden ødelegger alle? Ser ikke mye fristende ut disse. Så jeg måtte nok bruke kjøpeepler.

 

Det er ikke mye som slår fersk eplekake og is.  Nå holdt det med bare eplekake for oss i dag. Er jo bare torsdag 😁

Ikke for at det har noe å si for oss hvilken dag det er da, for har vi lyst, har vi lov. Og hadde vi hatt vett, hadde vi latt vær kake også 😉

Men i dag ble vi fristet av den gode lukta, så det ble et stort stykke på hver. Og det smakte veldig godt!  😀

Liker høsten jeg ☺️

 

 

8 kommentarer
    1. Eplekake må vi ha, jeg har bakt to og de er i fryseren…men smakt litt, godt!
      Eplene mine er også ødelagte, noen fine innimellom så det har blitt kaker og mos..
      Rognebærmøll er noe herk!
      Fine bilder her hos deg…Deilig å bestemme selv ja! Klem.

    2. Jeg får også lyst på eplekake når det er høst og jeg fikk ikke mindre lyst på kake når jeg ser din kake her.🥰🤩
      Den ser kjempegod ut!💕
      Kos dere masse med deilig og duftende eplekake!🤗☕️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg