Endelig ferdig! :)

Hva jeg er ferdig med?

Fotoalbumet så klart 😉  Har jo ikke så mye annet å holde på med her ute på landet 😀

Vi våknet til nesten 2 minusgrader og sol i dag.

Joda, det har jeg da, men såå godt å bli ferdig med albumet.

Så nå er det bestilt 🙂

 

Men først gikk vi oss en tur mens det var sol.

Først gikk vi og kasta en søppelpose, for så å gå andre veien for en gangs skyld. Vi passerte naboen som har Nemi, og hun lå ute og fikk øye på oss. 🙂

 

Samtidig kom matfar ut, og da gikk vi ned og pratet litt og hilste på dem begge.  Da var Nemi rask til å fortelle hva hun ville. Hun kom bort til meg, så sprang hun til matfar, og tilbake. Sånn fram og tilbake.

Tydelig hva hun ville, og det var å bli  med på tur. Hun har jo blitt vant til at jeg kommer og henter henne innimellom, så vi tok henne med på en liten tur.

Vi gikk rundt bukta, og over til andre siden.

 

Fin utsikt til Huset og “bygda” vår 😀

 

Før vi rakk å komme hjem igjen blåste det opp, og snøen lavet ned igjen.  Da tok jeg ikke bilde, for jeg hadde nok med å se hvor jeg gikk, og det var tungt å komme opp bakken igjen.  Nemi gikk så sakte at hun ikke ga meg noe drahjelp heller 😉

 

Når vi kom til hytta hvor hun hører til, var matfar ute, men hun ville ikke gå ned til han. Ville visst bli med på lenger tur 😀

 

Men det var på tide å komme inn for både henne og oss, så vi slapp henne fra oss 🙂

 

Resten av dagen har vi bare slappet av i stua, med album, tv innimellom middag som ble resten av sodden, og et par pannekaker. Var ikke så mye sodd igjen at vi ble mette bare av den 🙂

 

Håper du også har hatt en fin dag 😀

12 kommentarer
    1. Godt med alt som er gjort 😀

      Pannekaker og sodd mmmm godt ja 😀

      Lag deg en fin onsdag! Og … det snør det snør… her har det lavet ned igjen i natt…. jaja

    2. Koselig å få se utsikten din på turen i bygda di hvor dere bor nå, Nemi er sannelig heldig som får bli med på tur. 🥰 Ja, det er ille med vinteren som har kommet tilbake, men nå kan vi glede oss til enda en vår! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg