En god natt

Det var så godt å sovne nesten med en gang jeg la meg i går kveld, og sove til morran. ☺

 

Joda, jeg var våken noen ganger, men sovnet fort igjen, og da har jeg sovet godt!  Allikevel kunne jeg nok sovet enda lenger, men jeg ønsker å ha igjen noe av dagen også, så jeg kom meg opp en time etter jeg våknet klokka 8.

 

Tillater meg å ligge en stund og slappe av, for det er ikke så mange dagene jeg har igjen sånn helt for meg selv på hverdagene 😉  Må passe på å nyte dem.

Nå er jeg heldig, for jeg har en mann som ikke maser meg opp. Han står opp stille, og setter ikke på radio og tv med lyd før jeg står opp. Men det er noe med det å vite at jeg er helt alene hjemme. 😁

 

Har fått pakket mesteparten av klær jeg ikke trenger å bruke den neste mnd, og da var det tid for lunsj, og en pause med blogg.  Lest en del, kommentert litt, og skrevet litt her.

 

Samtidig ser jeg på the Voice. Synes det er artig å se hvor mange talenter vi har i Norge, og liker musikkprogram.  Men nå må jeg bli ferdig her, for jeg har litt klær å stryke sjø 😀 Ikke mange plaggene heldigvis, men jeg liker å stryke klær jeg, så det går helt fint.

Litt pause med jobbing og middag, før jeg gjorde ferdig innlegget i dag..

 

Håper du har, og har hatt en fin dag!  Her snør det utenfor vinduene (til en forandring), og det frister ikke å gå ut, for det er glatt og vanskelig å se hvor det er glatt under snøen. Orker ikke risikere å brekke armer og ben nå i denne flyttetida. ☺

Går bra å skylde på det, ikke sant? 😉

I dag ble det kveite til middag, og litt potet og grønt ved siden av.

 

Nå er det stort sett avslapning i sofaen som gjelder 🙂  Nyt resten av dagen <3

12 kommentarer
    1. Så bra å få sove godt. Jeg tror jeg fikk sove bra jeg også. Skal finne meg en god film jeg også.
      Klesstryking må jeg også gjøre noen ganger.
      Nyt middagen:)

      1. Gleder meg til mannen blir pensjonist jeg også, men jeg er nok en som trenger alenetid, og nyter det maks når jeg kan. Sikkert fordi jeg ikke er alene hele tiden 😉 Da hadde det nok ikke føltes så godt 🙂

    2. Så godt å høre at du hadde ei godt natt..og at dagen din har vært både produktiv og meningsfylt =) Og tror det var et lurt trekk å holde seg innendørs.
      Jeg har bare surra bort dagen min jeg, hehe..
      Håper du får en flottersfin kveld <3 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg