En flott vinterdag

I går når vi våknet, hadde det kommet ganske bra med snø,  så vi måtte ut og måke.

Det var ikke tung snø, så etter en times tid hadde vi fått unna det som måtte bort

Vi fikk bort snøen rundt bilene, og snøen ved innkjørsel og veikanten. Det kom snøplog ved halv 6 tida i morges, så alle veiene ellers var måkt

Sola var på vei opp,  og det er jo så vakkert med den hvite snøen 😀

Søskenbarnet til Olav kom da han var ferdig med å måke ved hytta si, og de gikk inn og tok en kaffe.

Selv gikk jeg en tur ned til sjøen 🙂

 

 

 

 

Kledde meg godt, for det var kald vind, og siden vi måtte over veien med snøen da vi måkte, var det kjekt å ha på refleksjakka 😀

 

Joda, jeg er 60 år, men en engel i snøen kan jeg vel lage likevel 😄

Klarte til og med å komme meg opp uten å ødelegge altfor mye 😁

 

 

 

Resten av dagen blåste og regnet det, så nå er det mest slaps ute.

Men fullmåne var det i natt, og den var fin i går kveld også 🌚

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg