Ekorn

Så ble det noen bilder av ekorna igjen.

 

De er jo her hver dag og spiser litt, og noen er tammere enn andre. ☺️

Dette sto på hue for å finne ei nøtt eller solsikke…

“Oi, der er hu derre papparazzidama igjen! ”

“Skal jeg stikke nå tro? ”

“Nei, jeg finner heller noe å spise jeg”

 

“Får smile pent til fotografen”

“Litt fotogen bør jeg være”

Ekornet på andre huset hadde det bare travelt med å spise solsikke

“Bryr meg ikke om fotografen jeg, her er det mat som gjelder! ”

“Stikker straks oppi igjen, skal bare løfte taket først”

“Jippi! Jeg fant ei peanøtt! :D”

“Den vil jeg ha i fred, så nå stikker jeg”

 

“Gjemmer meg her jeg”

Snipp, snapp, snute, så var dette ekorneventyret ute!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg