Det er 1.desember….

Jammen er det det….herlighet som dette året bare fløy i full fart 😯

 

Jeg har hengt på i svingene så godt det.har latt seg gjøre….og tror du ikke at jeg snart er klar til jul 😀

 

Tak og vegger, inni og utenpå skap er selvfølgelig vasket. Det gjøres alltid i november..

Så nå kan desember bare komme, for det er måneden meg baking av 7-12 slags kaker, pynting av pepperkakehus, pynte litt, og stryke og henge opp julegardiner…

Hvis du har lest helt hit, så kan jeg fortelle deg at som du kan se, så er noe av det sant….Men at jeg har vasket tak og vegger, inni og utenpå skap…nei, det slutta jeg med for mange år siden 😁😄

 

Men det var tradisjon i mange år i november det 😉

Godt man kommer til fornuft med alderen, sier jeg 😂

Her pyntes det, enten det er vasket eller ei..

Og pepperkakehuset, som jeg før bakte tre av, de er i år som i fjor heklet og strikket

Så nå er det advent i heimen. Mye mer som er pyntet, men kan ikke vise alt med en gang ☺️

Ønsker deg en fin adventstid…kos deg og nyt dagene. 🥰

18 kommentarer

Siste innlegg