Det ble ikke Halden…

…Men Tistedal som blir adressen min. ☺️

Kun 7 minutter å kjøre til Halden sentrum, så det er nærme i hvertfall 😉

Når jeg kom kjørende inn mot huset, fikk jeg følelsen av å kjøre hjem, og følelsen da jeg kom opp trappa (den ligger i 2.etg) og inn i leiligheten ga meg akkurat den følelsen jeg har ønsket meg.

Hele huset har blitt, og blir pusset opp og det er en veldig fin planløsning, og lun og god atmosfære.

Utsikten er det heller ikke noe å si på, i andre etg har en flott utsikt mot Femsjøen, og solnedgangen kan sees fra stuevinduet og balkongen 😀

Huseieren var en veldig koselig dame, og det er sikkert mannen også ☺️

Den er ikke helt ferdig enda, så jeg får dessverre ikke flyttet inn før 1.september, men håper Sven og Billy holder ut med meg så lenge. Hadde håpet å finne noe som jeg kunne flytte inn i med en gang, men kan vel ikke få i pose og sekk heller 😄

Nå skal jeg stå opp. Høres ut som at tanta mi har stått opp. Vært på besøk her siden i går

Veldig koselig å endelig ha tid og mulighet til å besøke dem 🥰

God søndag 😀

16 kommentarer

Siste innlegg