Det begynner å bli tomt

Som dere som leser bloggen min vet, så skal vi flytte (jada, jeg vet jeg maser om det ;)), og da må vi selge unna møbler.

Sofaene vi har på stua nå,  den nye store  og sovesofaen skal selges, og kommoden i gangen m.m.

Noe har jeg lagt ut på Finn, så snart må vi sitte på gulvet. ☺

Arkivbilde sofa i stua

Arkivbilde sovesofa 

Arkivbilde kommode

I ettermiddag fikk jeg plutselig melding angående kommoden, og en halvtime etterpå,  så det sånn ut. Da kom noen som nettopp hadde flyttet inn tvers over tunet her, og bar den med seg hjem 😄

Men om det er tomt her, så er det desto mer her

Dette håper jeg vi får med oss i Morra

Resten står på kontoret, det får vente. Kan ikke vise alt rotet da 😁

Godt å få bort ting nå. Ellers bare koser vi oss med ny serie på tv. Skal ikke si hva det er  for noen kan bli hekta 😳😄 Solliv

Stikk innom henne,  hun har en koselig blogg, med fine bilder og mye lærerikt. 🙂

 

12 kommentarer
    1. Herlig, nå går det. unna på møblene deres og den fine kommoden!
      Spennende med serie og ja jeg ble hekta…hehe…Og den slutten på serien – elsket den virkelig..
      Takk for link! Stas….
      Kos dere masse med kvelden, her er det MM etterhvert…jeg vet mannen din er ikke så glad i den…🥰
      Klem fra meg…

      1. Tusen takk, vi har fått slappet av pg kost oss. ☺
        Ja, det var en flott serie. Artig at du likte den også 😀
        Godt å få bort de møblene vi ikke skal ha fortløpende nå 🙂 Ser på MM for meg sjøl jeg, og prøver å ikke lese hvem som ryker ut før jeg har sett den 😄😉 Ha en god natt. 🥰

    2. Ja flyttesjau er ikke bare-bare..men herlig når man ser det begynner å gå seg til =)
      Og veldig kjekt når dere får solgt ting – eller gitt bort – i stedet for å måtte kaste..
      Klemz <3

      1. Ja, det er lite som kastes. Ofte får vu gitt bort ihvertfall. Mange som trenger møbler m.m . Kjekt med gjenbruk når det blir for mye ting til oss ☺ God klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg