Dagens middag

Når mannen har lyst på kryddersild, ja, da kjøper jeg selvfølgelig det. 😉

Var en tur på Kyrksæterøra på formiddagen, og måtte sende bilder hjem for å finne ut hvilken sild han ville ha ☺️

Og den falt i smak. Det må være poteter, ertestuing og rød løk til. For ikke å glemme litt smør 😀

Og når han spiser dette, da finner jeg noe annet jeg har lyst på. Ikke så fristende med kryddersild for meg 😁

Velger meg ost og skinkepai jeg 😀

Vi ble begge fornøyd og mette, så da var oppdraget middag, utført i dag også 😄

Liker du kryddersild? Eller ville du også valgt pai? 😉

4 kommentarer
    1. Høres og ser ut som du har kost deg med god middag, og det regner jeg med smakte ❤😊

      Jeg klarer ikke å spise noe slags sild. Brekker meg med tanken. Er ellers allergisk for alt som heter for fisk. Uansett rød eller hvit. Blir liggende med hodepine og oppkast. Synes jo fisk er kjempegodt 😊

      Kaka så jo himmelsk god ut 😊

      Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det. Det er en ost og skinkepai, mer middag enn kake 🙂
        Ja, det er sant, jeg har jo fått med meg at du er allergisk mot fisk. Veldig leit, for som du sier, det er veldig godt ☺️
        Nyt kvelden ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg