Besøk igjen 🙂

I dag våknet jeg til dette været

Da sa jeg høyt og tydelig:

I dag orker jeg ikke fjerne snø fra bilen, så nå får vaktmester bare kjøre traktoren rundt den 😄 Og sånn ble det 😊

 

Denne uka tar visst helt av når det gjelder besøk. 😀

Tirsdag var jeg som du sikkert har fått med deg, hos Kari

Og jeg har jo for lenge siden planlagt at jeg skulle treffe flere for en kaffe før vi flytter, og jeg fikk vært hos et par tidligere kollegaer forrige Uke ,og jeg har nesten klart det jeg har “lovet” folk.

I dag ringte jeg min tidligere sjef i Trondheim kommune,  og spurte om hun hadde tid til å komme en tur.

Hun bor litt lenger oppe her på Flatåsen,  så hun gikk seg gjerne en tur i snøværet 🙂

Det viste seg at hun var vært pensjonist et år allerede, så hun kunne kommet når som helst hun 😁  Kan vel ikke huske alderen på tidligere sjefer heller da 🙈😄

 

Jeg fant fram resten av en eplekake og litt is, og vi hadde en koselig formiddagsstund,  og skravla gikk lett også i dag. 😀

Har ikke spurt om å dele bilde av henne, så da blir det av eplekaka.  Isen er visst utenfor bildet 😊

12 kommentarer

Siste innlegg