Koselig dag hos Kari 🥰

Endelig fikk jeg tatt turen til Kari på Ranheim. ☺

Litt snøvær i dag også, og bilen måtte børstes for snø, før jeg kunne sette kursen mot sjøsiden av byen.

Ingen lang tur heller, så det gikk raskt å komme fram. 🙂

 

Etter litt geleiding på tlf for å finne riktig parkeringsplass, så fikk jeg parkert, og kunne gå over til hun som sto i døra og ventet.😀

 

Det var så hyggelig å bli møtt av ei feiende flott og blid dame, og skikkelig god velkomstklem fikk jeg også.❤

Kari har allerede skrevet et veldig artig og koselig innlegg om besøket mitt, og det kan du lese HER

Jeg har gledet meg til å gi Kari tøflene jeg har strikket, og hun var ikke sen om å ta dem på. De passet til og med 😀

Som alltid når vi treffes, går praten lett og vi er innom mange tema.

Når jeg til slutt måtte dra, så følte jeg meg ikke ferdigsnakka enda, og det lover jo godt, for da må vi møtes igjen 😉😄

Ja, du leste riktig, jeg måtte dra.  For det første fordi det var meldt mye snø utover, og for den andre så var vi begge to slitne nå.

Som forrige gang jeg besøkte Kari, så ble halvannen time til 3 timer 😉  Vi merker jo ikke klokka, og den går så altfor fort, og hodet blir altfor fort slitent 😉 Tror ingen av oss hadde lyst til å slutte samtalen 😉

 

Kari serverte en god frokost/lunsj, og det var ingen liten porsjon heller, men det gikk ned alt sammen, for det smakte veldig godt!

Før vi skulle spise måtte vi ha en fotoseanse,  for er vi stjernebloggere, som Kari sier, så må vi jo ha bilder til bloggen 😀

Når jeg sto klar til å dra, kom hun med en gave til meg. Nå blir det mye lepper tenker jeg 😀

Tusen takk for en koselig dag Kari. 🥰

 

 

28 kommentarer
      1. Ja, det var veldig koselig, og jeg er glad vi fikk det til før jeg flytter. Vet jo hvordan det kan bli når det blir lenger å reise. Men vi skal nok treffes igjen 😀 Hun syntes tøflene var gode, og brukte dem med en gang, så veldig artig for meg 😄

    1. Dere har truffet hverandre før da? Lenge siden? Så veldig koselig når man finner folk man matcher med på blogg 🙂 Ser sååå koselig ut <3

      1. Ja, vi har truffet hverandre før. Jeg besøkte henne første gang i oktober 2020, før hun flyttet, og så har hun vært 2 ganger hos meg. Så vi begynner å bli godt kjente nå 🙂 Det var veldig koselig! Kari er så flott, og god å være sammen med 🥰

    2. Tusen takk for kjempehyggelig, trivelig og koselig besøk her på sjøsiden, Heidi! 🥰 Tøflene har jeg fortsatt på beina, og jeg vurderer og ta de med til sengs. Hihi, for de er kjempegode! 😀 Og søte 🙂 Sparer litt på seien, til en festmiddag. Kan ikke bruke den til en hverdagsmiddag, vet du. Tusen takk for ros og skryt, men jeg må advare deg litt… for jeg kan komme til å holde deg ansvarlig om det kommer flere bloggere hit på besøk på sjøsiden etter hvert… 😂 Og med myke lepper, går jo praten enda lettere 😉

      1. Hehe, ja, jeg skal skryte bare en gang i blant da sjø 😁 Vi hadde det veldig trivelig, synes jeg også 🥰
        Bare å ha på tøflene i senga, men det bør vel være litt annet garn for det kanskje 😉 Koselig at du likte dem, og at de passet så bra 😀
        Vi spiser sei på hverdag vi, går fint det 😀☺

    3. Så utrulig koselig dere hadde det..og så deilig når man finner noen man matcher så godt sammen med. Veldig glad på begge sine vegner.❤️
      Og for en gangs skyld kjente jeg stedsnavnet, hehe. Søstersen bodde på Ranheim for mange år siden, og en gammel venn av meg og kona hans, bor der i dag 😊

    4. Var nettopp innom Kari og leste om hennes beskrivelse av det hyggelig møte deres. Det er jo så koselig å skape venner igjennom bloggen, og attpåtil kunne treffes å skape mange gode minner sammen 🥰

      1. Ja, det er veldig hyggelig. 🥰Føler jo jeg kjenner mange av dere nå, men ikke så mange jeg har fått truffet enda 😀 Vi tenkte tidligere å få til et treff for oss her fra Trøndelag, men da kom koronaen, så ble det lagt på is ☺

    5. Så koselig dere hadde det i går 🙂 Herlige gaver til hverandre og god mat og prat 😀
      Det er godt med slike møter der skravla går og tida bare fyker – og man føler at ikke alt var ferdigsnakket og nye møter avtales 🙂

      klem

    6. Så koselig. Godt når man ikke er ferdigsnakket, for da gleder man seg til mer. Nyt dagen med fine minner om treffet. Herlige bilder. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg