Aktive dager

Tenkte egentlig at jeg kom til å ha god tid til å lese blogger, sortere bilder m.m. disse dagene.  Men de har vært temmelig aktive.

For det første så må jeg jo rundt og kikke på leiligheter, og for det andre så må jeg jo gjøre litt for kost og losji her i huset.

Utsikten fra stuevinduet i en av leilighetene 😀

Flott utsikt og hagen er flott med mange frukttrær

Utsikt fra terrassen. Ikke sjøutsikt, men flott å se Halden og Fredriksten festning 😀

Bare syns at det var en veldig bratt og ekkelt trapp opp til huset, og enda en trapp opp til 2.etg hvor leiligheten var.

Kan nok ikke satse på annet enn litt enklere adkomst når en er litt oppi åra 😉😄

Ettersom sønnen min humper rundt på krykker, er det jo også greit at mamma for en gangs skyld er her og kan hjelpe til litt. 😉

Har ikke vært enkelt å få hjulpet han før. Han bodde ikke her i Halden før i fjor.  Så disse dagene har gått med til farting, husarbeid, hagearbeid og litt maling.

Litt plenklipping

Litt maling, og jeg ble med på bilde. Var heldigvis litt skya innimellom så jeg fikk malt. Skal jo ikke male i sola.😉

Fint drivhus har det blitt

Og jeg har også fått være sammen med mine 3 søstre hos min eldste søster på Hvaler.

Hos eldste søster Rita, finner du også Galleri Lilleheier. Skal vise deg mer av det siden

 

Sola har skint og varmet, og det har vært deilig sommer.

Satt nede ved havna og sjøen i går. Måtte ha meg en fiskemiddag 😄

 

 

I dag skal jeg nok en gang på visning, og etterpå til tanta mi, og der skal jeg bli til i morra.

 

Koselig å endelig ha tid til å besøke de jeg ikke har fått besøkt på lenge.  De gangene vi har vært i Halden har jo vært hektiske med å besøke mamma, farmor til ungene og selvfølgelig ungene og barnebarna. Ikke så mye en rekker på en liten uke, eller 3-4 dager.

Men nå som jeg skal bo her, blir det andre muligheter til å treffe flere i familien, og også venner etterhvert.

 

Gleder meg også til å få truffet flere av dere jeg kjenner gjennom bloggen.  Artig å se bilder fra Isegran fra både Solliv og tanta og søstra mi i går. En var på konserten på Isegran, andre var på konsert på andre siden. 😉

 

Ellers så har jeg også kontakt med Gjengstøa og Trøndelag, og det kommer stadig bilder fra Olav med dyrelivet der. Så det blir flere her etterhvert også.

 

I dag får du som du ser noen av bildene jeg har tatt denne uka. Tror jeg må ta en dag ofå lagt de over på hardisk og sortert litt ☺️  Blir mye å ta igjen.

 

Som sønnen min sa når jeg måtte ta bilde av han og meg ved middagsbordet: “Du tar mange bilder mamma” 😁

 

Ja, dessverre, jeg gjør det…slitsomt for andre også 😀  Prøver å skjerpe meg og ikke ta bilder når jeg er sammen med andre hele tida, men det er jo så koselig å ha ❤️

Nei, nå må jeg komme meg avgårde på visning. Ikke bare enkelt å finne en leilighet, for jeg må kjenne at der kan jeg trives, og føle meg hjemme. Er egentlig ikke kravstor, må bare ha litt luft rundt meg, og godfølelsen. Har ikke lyst til å flytte så ofte liksom 😉

Fint i natt 🥰

God lørdag, og helg!🥰

10 kommentarer
    1. God formiddag, koselig aktive dager his deg. Moro å kunne hjelpe sønnen med huset og dette er flere bilder jeg kjenner meg igjen – moro det.
      Lykke til med visning og alt du skal – klemmer kommer her! 🩷

      1. Tusen takk ☺️ I dag var det en leilighet som jeg virkelig kan tenke meg å bo i. Eieren og jeg skal tenke over helga, for hun hadde flere interesserte også. Men det er første leiligheten jeg følte meg hjemme i 😉
        Ja. nå vil du kjenne deg igjen på de fleste bildene tenker jeg 😍 God klem

    2. Så fint å se flere bilder av Halden, og der du er! Virker som du har kommet hjem, og jeg gleder meg til å høre og se mer! 😍 Lykke til med leiligheten du var på visning på i dag! Krysser alt jeg har for deg, og inkluderer en klem. 🩷

      1. Tusen takk for det ☺️
        Ble leilighet på meg, men først innflyttingsklar 1.september
        Men så er den fin også da, og med nesten alt jeg ønsker meg også. 😉
        Da må det bli bra! 😄
        God klem 💕

        1. Åååh, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Det er jo bare to måneder til 1. september. Gratulasjonsklem på vei inkludert sol og varme💕

      1. Det blir spennende!
        Må vente helt til september, men det er verdt det.
        Mest plagsomt for sønnen min 😉😁
        Det må vel bli et treff med deg også etterhvert, har tenkt på det ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg