Å ta farvel! 🙄

.Det er så tregt på blogg for tida, så nå skal jeg gjøre noe jeg ser mange gjør….

Lage en overskrift som gjør at man bare MÅ klikke seg inn.  Det er så irriterende med slike overskrifter at jeg tenkte jeg skulle teste om det dukket opp noen ekstra om jeg gjorde det. ☺️

Er treg sjøl på blogg jeg, så jeg har ikke noe å klage over 😄

Veggmaleri, Pike, Ballong, Barn, Hjerte

Hvis det er sånn, så får jeg kanskje lage slike klikkbites heretter.

Neida, jeg skal ikke gjøre det. Blir med denne gangen.😉

 

Og nå til det å ta farvel. Det kan man gjøre på så  mange måter.

Ta farvel med noen man ikke lenger kan ha i livet.

Ta farvel med en som er død.

Ta farvel med besøkende.

Ta farvel med mannen som drar på butikken.

Ta farvel til egne dårlige vaner..

 

Ja, det er så mange måter å ta farvel på….  er vel nesten ingen ende på det.

 

Frosk, Farvel, Reise, Koffert, Reisebag

Jeg er ikke så glad i det å ta farvel….

 

 

HER kan du lese mer om ordet farvel

 

Dette vil visst ikke komme opp på blogg.no.  Ser det ikke selv ihvertfall…

8 kommentarer
    1. ha ha herlig da ,og jeg ble nyskjerrig := og ja dett er mange måter å ta farvel på:=) jeg har ikke tid å blogge hver dag nå som mannen er hjemme ,vi jobber mye med hus og hage for tiden ,i dag ble det å male i kjelleren og olje ytterdør

      1. Så flinke dere er. Neo, det blir litt mindre blogging når begge er hjemme, men her sitter han med sine ting på pc, så da kan jeg blogge også 😀
        Så bra det fungerte,nog at du ble nysgjerrig da 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg