5 spørsmål

Jeg så disse spørsmålene hos Happyblogg og tenkte jeg skulle kopiere dem, og svare på dem selv.  Hun har hentet de hos andre, så her går stafettpinnen videre 😉  Disse spørsmålene er fra (@mariasvardag),bloggen HER   og Vera Lynn 

Spørsmål Spørsmålstegn Svar - Gratis bilde på Pixabay

Spørsmål 1: Er du av typen som strigråter av triste filmer?

Svar: Det hender jeg blir rørt til tårer ja, men om jeg strigråter, nei, ikke akkurat det. 🙂

 

Spørsmål 2: Fotfetish er den vanligste seksuelle avvikelsen i verden. Hva syntes du om føtter?

Svar: Føtter er praktisk, og jeg kunne godt tenkt meg å være fotterapeut, for jeg har ingen problemer med andres føtter, men har nå ikke tenkt på dem som sexobjekt

 

Spørsmål 3: Har du bråket med noen i trafikken?

Svar: Nei,  men det hender jeg kommer med noen åamegen, og herlighetda-uttrykk når møtende biler ikke klarer å holde seg på sin side av veien. 😉 For ikke å snakke om alle som ikke bruker blinklys!

 

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar:  Matte og geografi.

 

Spørsmål 5: Har du noen gang misforstått teksten i en låt?

Svar:  Det har jeg gjort. Som barn, når vi sang, så jeg alltid for meg et uthus/skjul, når vi sang: “Engler daler ned i skjul” 😀

13 kommentarer

Siste innlegg