3. Vaksinedose og han Tore (på sporet)

I dag var det tid for 3.vaksinedose, og Olav kom og hentet meg som jeg skrev i

 DETTE  innlegget.

Jeg fulgte med i vinduet for å se når han kom, og det er en flott vinterdag

 

Vel framme kunne Olav nyte en flott solnedgang fra bilen mens han ventet

Og jeg går for å stå litt i kø og vente på tur.

Nok en gang kom jeg langt fram i køen, og da gikk det fort..

Q

20 minutter gikk fort  og når jeg kom ut så jeg at Olav snakket med en mann utenfor bilen.

Jeg kjente ham raskt igjen, og var ikke sen ,om å spørre om å få ta bilde. Selvfølgelig svarte Tore 😀

Ja du ser at det er han? Tore Strømøy 😄

Har jo sett han så mye på tv, og hørt han på radio at jeg føler jeg kjenner han.

Og det sa jeg til han også, men at jeg forsto jo at han ikke kunne si det samme om meg 😄

Veldig koselig å snakke med han. En jordnær, trivelig Frøyværing 😀

Så var det bare å kjøre hjem fra Sluppen. Via Omkjøringsveien, og opp Okstadbakken i nydelig solnedgang.

Vel hjemme gikk jeg opp til Capri og kjøpte pizza til oss. Vi/jeg har lagd middag hver dag, og det har vært fisk,  så nå hadde vi lyst på enkel middag,  og pizza ☺

Da kunne jeg nyte solnedgangen litt til 😀

Tok ikke bilde av pizza,n…😉

En fin dag går mot slutten, og hodet mitt har fått bittelitt ro, og en koselig overraskelse ble det jo også 🙂 Det kan du lese om HER

8 kommentarer

Siste innlegg