Jeg vant 😲😀

En jeg ikke har visst om så veldig lenge har i hele desember hatt omvendt adventskalender på nett.

Selveste Bunnytrash

 

Jeg har ikke rukket å bli så  godt “kjent” med han enda, men har fått med meg at han skriver rett fra levra, og er ikke redd for å skrive om ting som engasjerer ham.

Han virker også å ha et stort hjerte for folk rundt seg, og det er noe jeg setter veldig høyt.

Har sett at mange jeg følger på blogg har vunnet flaxlodd i hans kalender, men ikke tenkt at jeg kom til å vinne noe.

Jeg var jo ute av topplista like fort som jeg kom inn.

Så var det ei som oppdaget at linken med navnet mitt heidisverden ikke fungerte når jeg kommenterte hos andre, og det var selveste Solliv

Hun har jeg fulgt i flere år, og det er mye spennende å lese, og flotte bilder å se hos henne.

Det hjalp nok på å få lagt inn linken riktig, for det blir enklere for andre å finne meg.

Tusen takk til Solveig som hjelper andre som ikke skjønner så mye enda 😁

Dermed ble det min tur til å vinne flaxlodd i romjulskalenderen til Bunnytrash,  og jeg sier ja takk jeg. Spennende å vinne noe, for det gjør jeg ikke så veldig ofte. 😀

Tusen takk igjen  Bunnytrash   Og takk for fine ord om meg og bloggen min ☺

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg