22.02.2022

Kunne ikke la denne datoen gå fra meg uten et lite innlegg til 😄

 

Vi våknet til en flott vinterdag.🥰

Vi kom oss opp kl 7 i dag, for elektrikeren skulle komme, og det gjorde han like før 8.

Olav hadde rukket å måke snø, og jeg hadde spist havregrøten og fiksa håret ☺️😄

Kan jo ikke ta imot folk med håret til værs 😀

Nå holder elektrikeren fortsatt på, og jeg har fått ryddet skapene med sengetøy.

Nå kan jeg kaste det gamle og slitte, og få plass til det nyeste. ☺️

Var en tur inne på det store soverommet, som kommer til å bli kombinert soverom og lekerom til barnebarna.

Vi fant ut at vi skal ha enkle senger der istedet for dobbeltsenga fra byen som vi tenkte å ta med.

Til nå har vi hatt denne familie køyesenga. Som for anledningen er full av bilder og bøker vi har hatt med oss. Mye som må ryddes som du skjønner. 😀

Derfor solgte jeg senga i byen i går, som blir hentet til helga,  så fra søndag er det ikke mange møblene igjen på Flatåsen 😳😄

Vi må ta med oppblåsbar reserveseng 😁

Nei, nå er hvilepausen over igjen.

22.02.2022 har noen timer igjen 😀

Nyt dem! 🥰❤

18 kommentarer
    1. Fin dato i dag. Jeg tenkte det samme i går kveld at denne dagen må vi merke oss. Takk for fint innlegg og lykke til med det dere rydder i hos dere. Det blir så fint. Klemsiklem:)

    2. Litt en spesial dag:)
      Ja, jeg får mye besøk i sommer fra Filippinene hvis ikke covid hinder det:) Da trenger jeg også å kjøpe gjesteseng:)

      1. Ja, det er godt, og blir veldig godt. ☺️ Helt noe annet å være her enn i leiligheten. Er så mye koseligere og enklere å gå ut også. Og snakke med naboene som går forbi. 🙂 Veldig godt med tid og fred 🥰

    3. Man kommer liksom ikke utenom å nevne den spesielle datoen, for den kommer aldri igjen.
      Jeg har en gammel vogge på loftet, som min mormor, mamma og begge søstrene hennes har ligget i. Ble minnet på den da jeg så barnesengen på bildet ditt. Skulle ønske jeg hadde plass til den her nede, men dessverre…

      1. I dag fant jeg ut at jeg måtte nevne datoen ja. 😀
        Veldig koselig med slike vogger, og barnesenger.
        Denne har flere generasjoner til mannen min ligget i, så det er litt spesielt. Siste jenta Sophie syntes det var rart at den var så liten nå.
        Vi hadde den lenger ute når hun lå i den sist 🙂
        Vi har heldigvis plass til den oppe ihvertfall 😀

    4. Spesiell dato, artig med slike datoer. Det første bildet var alldeles nydelig. Blir mye å rydde i når en flytter. Tror faktisk jeg ennå har stående kasser fra jeg flytta hit for omtrentlig hundre år siden :D. Ha en fin kveld. <3

      1. 😀 Ja, det er en spesiell dato, og for en gangs skyld oppdaget jeg det 😁
        Det var en flott start på dagen i dag. Er så flott når sola kommer og farger himmelen rosa ☺️
        Det kan fort bli stående om en ikke tar det med en gang, og det tar nok tid før vi er ferdige også. Om vi blir helt ferdige da 😄
        Ha en fin kveld du også. Klem ❤

      1. Takk, ja, det var en flott morgen.
        Vi har fått gjort en del nå ja, så det er en del som er klart for permanent flytting nå ☺️ Blir såå godt! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg