10 PÅ TOPP – ALTERNATIVE TOPPTURER (REPRISE) TUR NR 10

Da har jeg kommet til siste toppturen, som jeg gikk i 2021.  Gikk et par toppturer i fjor også, men det var de første jeg synes var best,

Det har ikke vært så mange som har vært med meg på disse turene gjennom bloggen, ihvertfall har jeg ikke fått følelsen av det, men nå gjorde jeg det litt for å få disse innleggene over på denne bloggen, i tillegg til at jeg håpet noen hadde det litt artig med å se dem på nytt, eller kanskje for første gang. 🙂

Koselig med dere som har fulgt meg.  Takk for toppturfølge. under mottoet:

Man får ikke mere moro enn man lager selv. 

 

Her kommer tur nr 10

Her finner du de første 9 turene

Topptur nr 1

Topptur nr 2

Topptur nr 3

Topptur nr 4

Hviledag

Topptur nr 5

Topptur nr 6

Topptur nr 7

Topptur nr 8

Topptur nr 9

 

10 kommentarer

Siste innlegg