10 på Topp – Alternative toppturer (reprise) Tur nr 1

i 2021 gikk jeg toppturer. Men med ME i kroppen, så er det ikke så enkelt å gå de vanlige 10 på topp som er rundt her.

Så da fant jeg ut at jeg skulle lage mine egne alternative toppturer.  Og det etter mitt motto:

Man får ikke mer moro enn man lager selv 🙂  

En del av dere har sett disse turene før på den andre plattformen jeg blogget.

Har du lyst, så bli gjerne med meg gjennom bildene.  Den første turen ble starten, og litt sånn tilfeldig, for jeg hadde ikke tenkt på det før jeg så dette skiltet på turen, og en liten topp 😉

 

Her er jeg på toppen. 🙂  Navnet kommer av at den ligger ved hytta til jentene våre 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg