Wenches drodlerier og akvarell

Tidligere på bloggen min har jeg delt Wenches akvarell og i dag skal du få se et par til som hun har malt.

Som hun sier selv, så liker hun å sitte å drodle, og male akvarell. Og det er ikke noe rart, så fint som hun både drodler og maler 😍

“Morgenrødme”    str 14×14 i ramme 20×20

 

“Håp”    str 15×20 i ramme 21x 29,7

 

2 utrolig lekre bilder, og min favoritt er “Håp”

 

Hvilket er ditt favorittbilde av disse to?

Vanskelig å velge, ikke sant 😉

Takk for at jeg fikk dele bildene dine igjen Wenche 🥰

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Tusen takk, Heidi, for at du legger ut noen av mine bilder her på bloggen din. <3<3<3 Jeg vil også rette en takk til dere som kommer med fine ord om bildene. Jeg setter utrolig stor pris på det.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg