Vinylplata mi 😀

Fikk du med deg at jeg etterlyste en vinylplate på NrkP1+ ?

Jeg delte det jo på bloggen som du ser, og Natheless   kjente den igjen, og har sendt meg kopi av teksten på begge sidene av plata.

Hun er en veldig snill lillebror som fikset det for henne, og meg 😀

 

I dag har jeg hørt på den, og det var så utrolig koselig å høre den igjen, og jeg var tilbake i barndommen, og tiden da mine barn var små. Da hørte jeg mye på denne før den ble borte.

 

Et mysterium hvor den ble av, men nå har jeg ihvertfall fått høre den igjen.

 

Håper jeg klarer å få tak i selve plata også. At det er noen som vil selge den. Forstår godt at Randi vil ha den selv, for det er nok det de fleste vil med silke gamle plater.  Men jeg lever i håpet enda. 😉

Og jeg ser av kommentarer at Solliv vil være på utkikk etter plata også. Utrolig koselig at noen engasjere seg sånn for min skyld.

 

Det setter jeg stor pris på! 🙂❤️

10 kommentarer
    1. Så flott at du fikk høre den igjen 🥰 Jeg fant et nettsted hvor man kunne laste ned platen, som jeg nevnte for Natheless også. La inn en link hos henne, hvor jeg også nevnte at jeg usikker på om linken var OK. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Ja, det var artig å høre den igjen 😀
        Jeg så at du la ut linken, jeg gikk inn på den, men ble litt usikker, og noen skrev at man måtte betale.
        Dessuten fikk jeg hele plata av Randi, så da trenger jeg ikke laste den ned på annet vis ☺️
        Men veldig snilt at du også søkte etter den 🥰 God klem, og god mandag ❤️

    2. Bare koselig å kunne dele det med deg og broderen var villig til å hjelpe oss! Nå kan både du og jeg høre denne om vi vil. Jeg skal lete etter en platen når vi er ute på bruktmarkeder så klart!!! Klemsiklem 🙂

      1. Ja, det skal jeg gjøre også, men er jo lite slike butikker her 😄
        Jeg hørte på hele igjen i går, og det var så koselig.
        Det artige var at et spesielt sted så burde det vært hakk i plata, for jeg ventet å høre det, så det var nok det på den vi hadde 😂
        Jeg er veldig glad jeg delte det på bloggen, for ellers har jeg ikke hørt noe 😘 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg