Vinterutfordring i Vinterland

Frodith ga oss en utfordring på nyåret og jeg har vært med på Vinterutfordringen iVinterland.

Hun kommer også til å legge bilder fra de forskjellige som har vært med på dette i et eget Galleri, og det skal bli spennende å se de andres bilder også.  Har jo sett noen, men dessverre ikke fått tid til å stikke innom alle.

Under ser du mine bilder

Vinterklær

Frost

Isdans

Snø

Vintermoro

Vinterlandskap

Strevsom vinter

 

#vinterutfordring #vinterland #frodith #foto

6 kommentarer
    1. Så fint du skrev om utstillingen 🙂 Jeg har nå fått linket på listen til DENNE bloggen. Var jo gammel link. Men det er så mange som flytter og styrer, klarer ikke henge med helt 😀 Jeg kommer ikke til å ha alle 7 dagene til alle noen og 20 deltakerne, det hadde blitt FOR mye bilder. Men har tatt noen fra hver. Likevel tror jeg jeg må dele opp, i flere dager. Men et galleri kan jo ha åpent så lenge det vil 😀

      1. Forstår godt at du ikke kan ha med alle bildene. Veldig mange som er med. 🙂 Fint at Gallerieieren bestemmer hvor lenge det skal være åpent. 🙂
        Ingen lett oppgave du har tatt på deg 🙂 I tillegg til at mange av oss har flyttet 😉

    2. Jeg fikk ikke tid til å bli med på Frodith sin utfordring, for forrige uke hadde jeg mye å gjøre med korøvelse og styremøter m.m, Får ta det igjen neste utfordring 🙂 Jeg gleder meg til å se vintergalleriet til Frodith med alle de flotte bildene 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld ❤ 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene
      http://www.torilkremmervik.no/blogg

      1. Tusen takk for det. Ja, begynner å få til litt etterhvert. Har til og med fått hjelp til bloglovin m.m. Fant ut av andre ting også, og jeg synes wordpress er mye enklere enn blogg.no Ha en fin fredag du også! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg