Vind og snø

Dagen i dag startet ganske fint. Var lettskya og bare litt vind.

Vi kledde oss godt, og gikk en liten tur på morran. Olav gikk hjem etterpå, og jeg gikk på Fitnesspoint og trena styrke nesten en time.

Ble bare litt trening hjemme etter turen i går, så da var det greit å stikke innom i dag. Vi hadde ikke så mange planer uansett. Bare kos og avslapningslørdag.  🙂

Utpå formiddagen begynte det å blåse og snø, så vi har holdt oss inne resten av dagen.

20190323_123052

Godt å kose seg inne når været er slik.

Det blåste så voldsomt at jeg nesten ikke fikk opp verandadøra 😮😁

20190323_123524

Ellers har jeg strikka ferdig et pannebånd til, men måtte la være å begynne på noe nytt, og pc-en åpner jeg ikke i dag. Har så vondt i skuldra og armen, for det har nok blitt for mye både pc på jobb og hjemme, pluss strikking, så nå må jeg ha en pause.

Har blitt 8 så langt, har et svart og grått + et svart og orange til. 🙂 Artig og enkelt å strikke disse, så det er dumt jeg får så fort vondt. Men sånn er det bare 🤔🙄🙂

20190320_183131

Ellers har vi lagd oss god mat, koteletter med stekte mandelpoteter og tilbehør.

Også har det blitt mye ski på TV, og nyhetene om Cruiseskipet Viking Sky. Håper det går bra med alle folka ombord.  Må være en skremmende opplevelse

Cruiseskipet Viking Sky

#snø #vind #lørdag #helg #tur #trening #strikking #cruiseskip #vikingsky

12 kommentarer
    1. Det snudde i løpet av dagen ja. River godt om husveggen her hos oss også. Tenker på dette cruiceskipet ute ved Hustadvika jeg da. 1300 personer som holder på å bli reddet med to helikoptre. De har reddet 100 stk nå. Det vil ta tid ja.

      Glad jeg ikke er ute på sjøen i dag.

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, det tar skikkelig i trærne utenfor hos oss også, og det er jo egentlig i le. Da må det være ille å være på dette skipet nå. Vi kan være glad vi som er inne, og i trygghet. God klem 🙂❤

    2. fint vær å være inne i ja,her hoster vi om kapp jeg og mannen,sånn sett har vi det best inne uansett.Har vært på cruise3 ganger selv,siste tur med stort skip fikk vi 8-14 meter høge bølger,aldrig har jeg vært så sjøsjuk,flyet vi skulle nå var kanselert grunnet snø så vi måtte ta inn på hotell i Milano,det var en velsignelse å sove den natten så sjøsjuken fikk tid å gå over før fly hjem igjen,føler virkelig med alle ombord i skipet som ligger her nå ja

      1. Ja, det er godt å være inne nå. Jeg har aldri vært på et cruiseskip, men kan tenke meg det er en del sjøsyke folk der nå. De må ha det forferdelig og være redde. Huff, greit å være på båt i stille sjø, men som nå…nei takk! 😮

      1. Tusen takk for det. Jeg holdt på mye med håndarbeid før, hekling og brodering, og litt strikking. Men artrose i henda, og betennelse i albue og arm gjør at jeg ikke kan holde på med det så mye om gangen. Dessverre. Derfor blir det håndleddvarmere og pannebånd. Fort ferdig, og enkelt. 😃
        Her har det snødd og blåst i flere timer og i kveld ble det enda værre. Vi skalker alle luker, og holder oss inne 😉🙂

    3. Her har det stormet skikkelig i dag. Måtte jo så klart ut å sjekke forholdene 😀🤣 La oss si at det var spennende det. For noen nydelige pannebånd. Skulle laget meg noen sånne selv, hadde jeg nå bare hatt tid. Godt å ta seg litt pause når kroppen ikke er helt med. Det gjør du rett i 😊

    4. Det var litt av et vær og så skummelt med den skipet. Vi har også fulgt med på tv. Dumt du får vondt i armene da! Men det er ikke annet å gjøre enn å roe ned litt. Ha en fin søndag.

      1. Takk for det. Ja, det er godt det gikk så bra som det gjorde med skipet og folka ombord.
        Lar strikking være i dag, selv om jeg har veldig lyst. Er par dager uten, så blir det greit tenker jeg 😉🙂 God søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg