Vil du være med på bloggtreff i Trondheim?

Da kan du stikke innom Kari og lese mer om treffet HER

 

Vi snakket om det da vi møttes i november, og Kari er ei dame som ikke bare snakker, hun gjør noe med det.

Og det var vel det vi ble enige om også, for jeg er ingen initiativtager, mer enn væremedgjører 😁

 

Jeg har veldig lyst til å være med å treffe mange bloggere, så jeg håper det vil passe, og at jeg har ork til å være med.  Nå hadde det vært fint å bo på Flatåsen😄  Men jeg har ikke så lang vei heldigvis 🙂

Håper mange har mulighet til å være med, og det er jo en unik mulighet til å treffes utenfor blogg, og for å se Trondheim.

 

 

Så, vil du være med, og kan….så heng på! 😀

14 kommentarer
    1. Jeg har veldig lyst til å bli med, men som jeg også nevnte for Kari så er det vanskelig å få noen til å passe Vinja. Hadde det ikke vært for at hun må medisineres morgen og kveld, ja da hadde ting vært mye lettere. Vi får se hva jeg får til 😉

    2. Jeg synes det at du er en væremedgjører er toppers, Heidi! 😍 Har virkelig trua på at dette kommer til å bli et fantabulastisk treff. Håpet er at alle som kommer, skal ha det både trivelig, hyggelig og morsomt. 😀

    3. Fint innlegg, jeg bestemmer meg senere..Må se ann både ene og det andre. Mye som skjer utover og det blir noen tusenlapper med flybuss, fly, hotell etc…
      Klem <3

      1. Ja, det forstår jeg at det blir, og at du må tenke på.
        Blir jo det for meg også til tross for at jeg bor såpass nærme ☺️ Må overnatte på hotell, for jeg orker ikke være hjemme hos noen om jeg skal orke å treffe mange. Så nå burde vi bodd på Flatåsen 😄 Men da var det ikke bloggtreff i Trondheim 😉
        Hadde vært veldig koselig om du kom, men skjønner at du med flere heller ønsker treff nærmere. Men alt kan ikke være sør for Dovre heller ☺️
        God klem ❤️

    4. skulle gjerne men tror ikke det blir ,det er langt å kjøre og drivstoff koster,vi planlegger en lengre bobiltur til Tromsø og Kautokaino ,og det blir dyrt nok ,ikke utenkelig reisen starter før juni er over om været et med oss da ,skal til Melhus på fredag og være der til mandag :=) skulle vært treff da hvet du

      1. Forstår godt det. Ja, det skulle klaffet sånn, men sikkert enda vanskeligere å få med mange på vinteren ☺️
        Håper dere får en fin tur til Melhus og i ferien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg